Bayer, “KTEPH Aklımda” projesi, genellikle astım ve KOAH ile karışan Kronik Tromboembolik Pulmoner Hipertansiyon hastalığına yönelik hekim farkındalığını arttırmayı amaçlıyor. Sağlık İletişimi - Eğitim/Bilgilendirme kategorisinde ödül alınan projede senaryolaştırılmış gerçek hasta hikâyeleri yer alırken, hedef kitlesinde olmayan hekimlerin de dikkatini çekmek için 3 boyutlu ses teknolojisiyle ilerleniyor.
Bayer Tüketici Sağlığı ürünlerinden Supradyn Energy markası, Sağlık İletişimi Kategorisi'nde, yılın “En İyi Lansman/Relansman" ödülünün sahibi oldu. Marka bu sene Supradyn Energy Focus ürününün lansmanında Gülse Birsel’in oynadığı reklam filmiyle odaklanmayı ön plana çıkararak bu ödüle layık görüldü. Detaylar için: https://youtu.be/tv-9ANq6nK8