ADSM 24 saat hizmet verecek
Isparta Dr. Sadık Yağcı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, 24 saat hizmet vermeye başladı.
02 Ocak 2013 -

Yazılı açıklama yazan Başhekim Dt. Vedat Ali Erkoç, 2008'den bu yana hizmet veren Dr. Sağlık Yağcı Ağız ve Diş Sağlık Merkezi'nin, bu amaca uygun olarak gerek çalışma ortamını, gerekse mesai saatleri açısından kapasitesini sürekli artırmayı hedeflediklerini vurgulayarak şöyle konuştu: "Merkezimizde, bugün 33 diş hekimi ve 30 ünite ile aylık ortalama 12 bin poliklinik hizmeti verilmektedir. Bu doğrultuda, hastalarımıza daha geniş kapsamda hizmet vermeyi amaçlamış olan merkezimizde, 24 saat kesintisiz hizmet vermeye başlanacaktır. Bilindiği üzere, hafta içi saat 23:00’ a kadar, hafta sonu 09:00-23:00 saatleri arasında tek hekim olarak hizmet verilmekteydi. 01.01.2013 tarihinden itibaren de hafta içi ve hafta sonu 24 saat hizmet sistemine geçilecek olup, 5 gün hafta içi saat 24:00'a kadar iki hekim, 24:00 dan sonra tek hekim, hafta sonları da 24 saat boyunca tek hekim olmak üzere 24 saat kesintisiz hizmet verilecektir. " dedi.

Anahtar Kelimeler:

adsm saat hizmet

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Erkan (Diş hek)
27.03.2013 21:21:07
Önce normal mesai sonra gece 23 e kadar daha sonra 24 saat kesintisiz hizmet en sonunda geceleri elinde çantayla dolaşan diş hekimleri görürsek şaşırmayın
People
1
2) necmettin çınar (diş hekimi)
05.03.2013 08:25:59
helal olsun baş hekime başhekim dediğin tam böyle olur halkın sağlığını düşünmüş adam
hemde kendini atayanlardan önce v ama gece bir diş hekimi yetmezki.
hastalar sırada beklerler sayısı artırılmalı
People
0
3) vedat çeker (baytar)
02.03.2013 22:12:31
ben gece maliyeci de,bankacı da,postane görevlisi de istiyorum.O zaman bütün resmi kurumlara da nöbet konmalı.tapucu da gece çalışsın.dişin acili olmaz.kimse diş ağrısından ölmemiştir.alırsın ağrıkesici sabah gidersin hastaneye.sen dişine bakma,zamanında dişhekimine gitme sonrada dişhekimi gecenin bir vakti paşamın dişini tedavi etsin.Avrupada düzenli diş kontrolüne gitmeyenin diş tedavi giderleri ödenmiyor...
People
0
4) cemil sevimsiz (manav)
13.02.2013 21:02:41
bence diş doktorlarının da nöbet tutması çok güzel ama cilt doktorları ve göz doktorlarıda 24 saat nöbet tutsa süper olur,hastanelerde kesintisiz hizmet verilmeli
People
0
5) süzer (dt)
16.01.2013 19:10:26
eve terzide gidebiliyo mu...bu nu da yaparlarsa kim tutar bizi....
People
0
6) Siyahmet Güloğlu (Terzi)
14.01.2013 13:10:52
nöbetçi kalması çok iyi oldu geçen akşam hanımın dişi arıdı gittik çektirdik evede doktor gelse dahaiyi tabi komşumuzun oğlu yatalak geçenlerde eve kadar dişçi geldi. çok iyi bir hizmet çokmemnunuz
People
0
7) Mehmet Kallavi (Vatandaş)
09.01.2013 21:13:37
Ne güzel olmuş bu diş hekimleri orada bekleyeceklerine dişimiz ağrıyınca evimize de gelse... Olursa kar var kış var nasıl gideriz gece gece taaa oraya
People
0
8) burhan dürüstoğlu (sağlık memuru)
07.01.2013 13:18:13
çok iyi olmuş,her branşta nöbetçi olsa keşke.
People
0
9) ip ip (ip çi)
06.01.2013 20:21:22
ne yani gece pi..miz ağrısa diye sabaha kadar urolog mu nöbetçi kalsın diyeceğiz nasıl mantık bu!!!!
People
0
10) Berdane Gülseven (Evhanımı)
04.01.2013 08:50:22
Ne bilem yani Ispartamız için pek bi güzel olmuş. Gecede gündüzde dişimiz ağrıdgnda dişçi bulabilcez. Alllah büyüklerimizden razı olsun
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
21/03-23/03Sağlık Bilimlerinde Araştırma SempozyumuTIP EĞİTİMİİZMİ
27/03-30/0318. Nefroloji Kış OkuluNEFROLOJİKIBR
05/04-07/04TOD Nisan KursuGÖZ...ANKA
07/04-10/0441. PEDİATRİ GÜNLERİ ve 20. PEDİATRİ HEMŞİRELİĞİ GÜNLERİÇOCUK...İSTA
12/04-13/04Hacettepe Radyoloji BT Kursu 2019RADYOLOJİANKA
12/04-14/04Hedef Kanser 2019TIBBİ...KIBR
10/04-14/04Türk Toraks Derneği 22. Yıllık KongresiGÖĞÜS...ANTA