Kayseri Devlet Hastanesi'nde yangın paniği
Kayseri Devlet Hastanesi'nin 4'üncü katında yemekhane bölümünde çıkan yangın, hastalara korkulu anlar yaşattı
11 Ocak 2005 -
Kayseri Devlet Hastanesi'nde kalan hastalar, saat 23.00 sıralarında hastanenin 4'ncü katından gelen duman ile uyandı.

Yürüyemeyecek durumda olan hastalar tekerlekli sandalyelere bindirilerek yangın bölgesinden uzaklaştırıldı. Hastane ile itfaiye merkezi arasında 300 metre bulunması nedeniyle kısa sürede müdahale edilen yangın, diğer servislere sıçramadan kontrol altına alındı.

D.B.Tercüman

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) ÇAĞATAY ÇINAR (Öğrenci )
29.07.2019 16:49:11
Yardımcı olurmusunuz. DENİZ MESLEK YÜKSEK OKULU SAĞLIK MÜLAKATINDAYIM YARIK DUDAK DOĞDUM BURAYA SEVK ETTİLER ELENİRMİYİM.
People
6
2) hüd hüd kuşu (MD)
06.03.2019 13:13:41
Sayın A (İ) bu haberden daha enteresan bir haber var. Yıllarca önce Recep Akdağ vatandaşın derdini dinliyor diye haber yapılmış. Her ay altına bir kaç kişi hastasını danışıyor, hastaneyi şikayet ediyor, doktoru şikayet ediyor, sağlıkla ilgili sorular soruyor. Bulursan haberi yorumları oku, eğlenceli.
People
6
3) A (İ)
05.03.2019 17:29:48
Enteresan. 2005 yılındaki bir yangın haberinin altına hastalar şikayet yorumları yazmış. İlginç
People
7
4) Mehmet emin YAVUZ (Öğrenci )
05.03.2019 14:07:30
Merabalar hocam benim 10 yil yapilan bir dikis izim var bunun polislik icin bir engel teskil edeceginden korkuyorum bunun icin bir mudahale yapabilor misiniz ??? Teşekkürler
People
9
5) hüseyin yetkin (matbaacı)
05.11.2018 00:03:24
hocam yorum değilde 2016da by pas ameliyatı şimdilik sıkıntımda yok ama en azından size kontrol için gelme şansım olabilir mi yani özel muayene kabul ediyor musunuz.
People
10
6) Serdal öztürk (Asci)
05.03.2018 00:15:27
2 sene önce geçirdigim tüfek boşanması yüzünden çenemde kitlenme oluştu kime gittiysem yapacak bisi olmadığını söyledi yardımcı olmamızı bekliyorum.
People
12
7) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
18.12.2017 15:28:02
Elif Hanım : Bebeğiniz için Allah'tan şifa diliyorum..:(

İnanın ; Benim elimden Bebeğiniz için dua etmekten başka birşey gelmiyor..

Bebeğinizle ilgilenen Meslektaşlarımızın ve Sağlık çalışanı diğer kardeşlerimizin ellerinden gelen tüm gayreti gösterdiklerinden de Eminim..

Lütfen siz de Onlara Güvenmeye çalışın..

Basında çıkan Haberlere , televizyondan izlediğiniz haberlerin de hepsine itimat etmeyin , kulak asmamaya çalışın..
Bebeğin iyileşmesini ilgilenen kardeşlerimiz Sizden daha fazla ister..
Buna da İnanın..

Allah Sizin de , Bebeğinizle ilgilenen Kardeşlerimizin de yardımcısı olsun..
Einizden geldiğince , Sabırlı olmaya gayret edin..
aşırı endişeli olmak ve panik davranışlar sergilemek durumu kolaylaştırmaz..
Bunun Bebeğinize de faydası olmaz..
Lütfen Sakin olmaya Çalışın...
People
13
8) Elif Emir (Memur)
17.12.2017 20:10:27
Merhaba Mersinde hemanjiom kaynaklı solunum sıkıntısı çeken bir bebeğimiz var şu an yoğunbakımda birçok müdahale yapıldı ama sonuç alınamadı bu konuda yardımcı olabilecek doktorlarımıza ihtiyacımız var durumu çok sıkıntılı solunum cihazına bağlı yardımcı olabilirseniz bir umut bebeğimiz için
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
09/11-13/11 26. Ulusal Alerji ve İmmünoloji Kongresi ALLERJİK... ANTA
15/11-16/11 4. Diyabet Tedavisi Sempozyumu ENDOKRİNO... ANKA
14/11-17/11 1. Hematoloji Eğitim ve Araştırma Kongresi HEMATOLOJİ ANTA
13/11-17/11 10. Uluslararsı Katılımlı Aile Hekimliği Kongresi - AHEKON 2019 AİLE... ANTA
13/11-17/11 41. Türk Ulusal KBB ve Baş Boyun Cerrahisi Kongresi KULAK-BUR... ANTA
14/11-17/11 Dudak Damak Yarıkları 6. Uluslararası Kongresi ORTOPEDİ... ANTA
14/11-17/11 HIV-AIDS Kongresi 2019 HALK SAĞLIĞI ANTA