Doktoru darp edenler yine serbest!
Doktoru darbettiği öne sürülen 2 kişiden biri çıkarıldığı mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı, diğeri emniyetteki ifadesinin ardından salıverildi
Doktoru darp edenler yine serbest!
13 Ocak 2019 -

Samsun'da doktoru darbettikleri iddiasıyla gözaltına alınan 2 hasta yakınından biri mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı, diğeri ise emniyetteki ifadesinin ardından salı verildi.

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi'nde görevli asistan doktor Hüseyin Tufan Yanık'a sözlü ve fiziki saldırıda bulundukları iddia edilen hasta yakınları Y.A. ve E.A, polis ekiplerince İlkadım ilçesinde yakalandı.

Şüphelilerden Y.A. İlyasköy Polis Merkezi'ne, yaşı küçük E.A. ise Çocuk Şubesi'ne götürüldü. İşlemleri tamamlanarak adliyeye sevk edilen Y.A. adli kontrol şartıyla serbest bırakılırken, yaşı küçük olan E.A. ailesine teslim edildi.

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servisi'nde görevli asistan doktor Hüseyin Tufan Yanık, dün hasta yakınlarının saldırısına uğramış, Gazi Devlet Hastanesinde müşahede altına alınan doktorun şikayeti üzerine polis, zanlıların yakalanması için çalışma başlatmıştı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
13
1) Nintendo (Gameboy)
15.01.2019 12:51:32
Doktor dövme cemiyeti veya vakfı kursam, hükümetten ne tür destek alırım.(hibe felan verirler mi?)
People
40
2) dr (dr)
14.01.2019 12:19:40
Yazıklar olsun. Maganda anında ve sorgusuz sualsiz içeri tıkılmazsa bu işte bir milim bile yol alınmaz.
People
17
3) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
14.01.2019 11:08:10
Çok geçmiş Olsun Tamer Kardeşim...
Allah Sabır Versin...
Kalplerimiz Zulme uğrayan tüm Meslektaşlarımız ve Sağlık Çalışanı Kardeşlerimizle Beraber...
People
24
4) A (İ)
14.01.2019 10:36:47
Geçmiş olsun tamer bey. Kendini koru kardeşim. Gözüne kestiriyorsan vur , iyice bir döv, eline sağlık. Bizi koruyan bir hukuk sistemi yok malesef. Devlet kendi memurunu koruyamıyorsa sözün bittiği yer demektir. Medimagazini de boşuna suçlama. 2 ayrı haber yaptı, daha ne yapsın?
People
26
5) DAM (SAĞ. MEM.)
14.01.2019 10:07:03
SAĞLIKTA ŞİDDET YASASI ÇIKTIYDI....
BEN Mİ YANLIŞ ANLADIM....
People
29
6) tamer kuzey (op.dr)
14.01.2019 08:42:16
darp edilen doktor(ben) kendini savunduğu için(meşru müdafaa) ceza veren yargı var. doktor linçi başlamıştır kardeşim. medimagazin durumuma ilgi göstermedi.
not: bu mesajım da yayınlanmayacaktır
People
27
7) Ahmet Taha (Uzman Hekim)
13.01.2019 23:42:47
"diğeri ise emniyetteki ifadesinin ardından salı verildi" yazıyor haberde. Hani yeni yasa ile böyle olmayacaktı. Emniyet sorgusu sonrası serbest bırakanlar suç işlemiş olmuyor mu ? Emniyet salmaya nasıl karar verebiliyor bu kadar ciddi bir suç varken ortada?
People
16
8) Hemsir (Hemsir)
13.01.2019 23:09:02
Olay televizyona ciksaydi tutuklanirdi.
People
24
9) A (İ)
13.01.2019 21:01:04
Merak etmeyin, bu serbest bırakılma medyanın diline düşerse yargı hemen üzerine düşeni yapar ve suçluları tekrar tutuklar. Devletin memuruna saldıranı devlet serbest bırakıyor ama olay medyanın diline düşünce tekrar tutuklanıyorlar. Bu kadar riyakar bir adalet ve hukuk sistemi görülmemiştir. Yazıklar olsun.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
19/09-22/09 14. Ulusal Genç Yaşam ve 4.Klinik Romatoloji Kongresi ROMATOLOJİ KIBR
19/09-22/09 16. Ege Romatoloji Günleri ROMATOLOJİ İZMİ
19/09-22/09 16. Metabolik Sendrom Sempozyumu BESLENME... MUĞL
20/09-22/09 5. Klinik Embriyoloji Derneği Kongresi HİSTOLOJİ... İZMİ
21/09-24/09 Dünya Gastroenteroloji Kongresi 2019 GASTROENT... İSTA
25/09-27/09 4. Ulusal Çocuk Genetik Kongresi ÇOCUK... ANKA
27/09-28/09 1. Marmara Radyasyon Onkolojisi Günleri RADYOLOJİ İSTA