Medimagazin logo

Kızkulesi meme kanseri için pembeleşti

Kozmetik firması Estee Lauder'in meme kanserinin erken teşhisine dikkat çekmek için sürdürdüğü kampanya kapsamında Kızkulesi pembe renge büründü.
Kızkulesi meme kanseri için pembeleşti
Abone Ol:
Medimagazin google abone ol
Kozmetik firması Estee Lauder'in meme kanserinin erken teşhisine dikkat çekmek için sürdürdüğü kampanya kapsamında Kızkulesi pembe renge büründü.


İstanbul'un turistik simgelerinden Kızkulesi, kadın sağlığı seferberliğine katıldı. Kule, 'Estee Lauder Meme Kanseri Bilinçlendirme Kampanyası' kapsamında pembelere büründü.
Kozmetik firması Estee Lauder'ın meme kanserinde erken teşhisin önemini vurgulamak için tüm dünyada 14 yıldır sürdürdüğü kampanyaya 17 Ekim'de Türkiye de eklendi. Kampanya kapsamında, Kızkulesi pembe renkle aydınlatıldı. Aynı gece Sun Plaza binası da aydınlatılırken, tüm plaza çalışanlarına kurdele ve broşür dağıtıldı. Şirketin 1992'den bu yana yürüttüğü kampanyada bugüne dek aralarında Empire State, Niagara Şelalesi, Sydney Opera Binası'nın da bulunduğu 40'tan fazla ülkede 200'den fazla anıt pembe ışıklarla aydınlatıldı.


4 milyon kişiye erken teşhis

Geçen beş yıl içinde meme kanseri saptanan 4.4 milyon kadının erken teşhisle hayata döndüğü belirlendi.

Radikal
kızkulesi
meme
kanseri
için
pembeleşti
Bu habere ilk yorumu siz yapabilirsiniz...
Yorum Yaz
0/300

Bu haberler de ilginizi çekebilir