Doktor hastanedeki odasında ölü bulundu: Ölüm nedeni araştırılıyor
Konya'da, Seydişehir Devlet Hastanesinde görev yapan doktor İsmail Cem Temel, odasında ölü bulundu.
Doktor hastanedeki odasında ölü bulundu: Ölüm nedeni araştırılıyor
29 Ocak 2019 - AA

Alınan bilgiye göre, hastanenin kulak burun boğaz hastalıkları uzmanı Temel (32), gündüz girdiği ameliyatların ardından odasında istirahate çekildi. 

Bel ağrısı şikayeti nedeniyle serum tedavisi aldığı öğrenilen Temel'i odasında hareketsiz bulan temizlik görevlisi, hastane çalışanlarına haber verdi.

Sağlık görevlileri, doktorun öldüğünü belirledi.

Temel'in cenazesi, savcının olay yerinde yaptığı incelemenin ardından hastanenin morguna kaldırıldı.

Temel'in eşinin de aynı hastanede cildiye uzmanı olarak görev yaptığı öğrenildi. 

Doktor İsmail Cem Temel'in ölüm nedeni araştırılıyor.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Meryem (Kuafor)
20.04.2019 09:29:44
Allah Rahmet Eylesin çok üzüldüm oğlumun doktoruydu çok kibar çok iyi hastalarına çok iyi davranıyor. Başımız saolsun (Seydişehir)
People
12
2) dr.ocar (genel cerrahi uzm)
31.01.2019 10:24:38
Allah rahmet etsin
People
11
3) mr No (op)
30.01.2019 14:50:06
Bel ağrısı için hangi doktor kendine serum taktırır ki ?
Narkotiklerin ameliyathanelerde kontrolsuz bulundurulması sorumlu bunda. Allah rahmet eylesin.
People
18
4) coşkun marşap (emekli uzman hekim)
29.01.2019 23:09:07
Allah rahmet eylesin. Maalesef böyle acı olaylarla zaman zaman karşılaşıyoruz. Kesin ölüm sebebi ancak otopsiden sonra ortaya çıkacaktır. Muhtemelen grip sonrası tam dinlenememek ağır ve zor olan stresli kulak ve boğazla ilgili operasyonlara girmek olarak düşünüyorum. Keşke hasta olduğu için ameliyatları erteleseydi. Hepimizin başı sağolsun.
People
91
5) Adnan Özpek (Genel Cerrah)
29.01.2019 12:26:39
Haberin satır aralarında çok anlamlı mesajlar var aslında, hekimleri anlamak isteyenler için. Gencecik bir KBB uzmanı arkadaşımız bel ağrısı çeke çeke serum ve ilaç takviyesiyle ameliyatlarına ve günlük rutin işlerine devam etmeye çalışıyor, acaba neden??? Bunlara yabancı değiliz aslında, meslek yaşantımız boyunca onlarca, yüzlercesine şahit olduğumuz ve yaşadığımız bir durum. Başka mesleklerde de böyle şeyler oluyor mudur acaba? Hiç zannetmiyorum.
Değerli arkadaşımıza Allah'tan rahmet, ailesine sabırlar ve başsağlığı dilerim.
People
51
6) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
29.01.2019 10:37:31
32 yaşındaki KBB Uzmanı Meslektaşımıza Allah Rahmet eylesin..
Mekanı Cennet olsun...
Eşine ailesine ve çalışma Arkadaşlarına Başsağlığı ve sabır dilerim..

Hekimler de Herkes Gibi insan...
Kimi zaman ölür , Kimi zaman dayanamaz intihar eder , Kimi zaman da öldürülür..
People
18
7) A (İ)
29.01.2019 10:18:25
En muhtemel ihtimal anafilaksi
People
19
8) se (uzman dr)
29.01.2019 10:14:24
Çok üzücü, sevenlerinin yakınlarının başı sağ olsun, Allah rahmet eylesin.
People
20
9) DAM (SAĞ. MEM.)
29.01.2019 10:07:29
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
30/05-31/05 5.Nadir Görülen Hastalıklar Sempozyumu NÖROLOJİ İSTA
26/05-01/06 Hastane İnfeksiyonları Eğitim Programı 2019 ACİL TIP ANTA
12/06-14/06 37. Zeynep Kamil Jineko-Patoloji Kongresi KADIN... İSTA
13/06-15/06 9. Solunum Zirvesi GÖĞÜS... ISPA
14/06-15/06 MEDÜLLOBLASTOMA SEMPOZYUMU MULTİDİSİ... ADAN
14/06-16/06 11. Ulusal Viral Hepatit Sempozyumu (UVHS) ENFEKSİYO... AFYO
15/06-16/06 5. Kanserde Destek Tedaviler ve Palyatif Bakım Sempozyumu TIBBİ... ADAN