Doktor hastanedeki odasında ölü bulundu: Ölüm nedeni araştırılıyor
Konya'da, Seydişehir Devlet Hastanesinde görev yapan doktor İsmail Cem Temel, odasında ölü bulundu.
Doktor hastanedeki odasında ölü bulundu: Ölüm nedeni araştırılıyor
29 Ocak 2019 - AA

Alınan bilgiye göre, hastanenin kulak burun boğaz hastalıkları uzmanı Temel (32), gündüz girdiği ameliyatların ardından odasında istirahate çekildi. 

Bel ağrısı şikayeti nedeniyle serum tedavisi aldığı öğrenilen Temel'i odasında hareketsiz bulan temizlik görevlisi, hastane çalışanlarına haber verdi.

Sağlık görevlileri, doktorun öldüğünü belirledi.

Temel'in cenazesi, savcının olay yerinde yaptığı incelemenin ardından hastanenin morguna kaldırıldı.

Temel'in eşinin de aynı hastanede cildiye uzmanı olarak görev yaptığı öğrenildi. 

Doktor İsmail Cem Temel'in ölüm nedeni araştırılıyor.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
9
1) dr.ocar (genel cerrahi uzm)
31.01.2019 10:24:38
Allah rahmet etsin
People
9
2) mr No (op)
30.01.2019 14:50:06
Bel ağrısı için hangi doktor kendine serum taktırır ki ?
Narkotiklerin ameliyathanelerde kontrolsuz bulundurulması sorumlu bunda. Allah rahmet eylesin.
People
15
3) coşkun marşap (emekli uzman hekim)
29.01.2019 23:09:07
Allah rahmet eylesin. Maalesef böyle acı olaylarla zaman zaman karşılaşıyoruz. Kesin ölüm sebebi ancak otopsiden sonra ortaya çıkacaktır. Muhtemelen grip sonrası tam dinlenememek ağır ve zor olan stresli kulak ve boğazla ilgili operasyonlara girmek olarak düşünüyorum. Keşke hasta olduğu için ameliyatları erteleseydi. Hepimizin başı sağolsun.
People
91
4) Adnan Özpek (Genel Cerrah)
29.01.2019 12:26:39
Haberin satır aralarında çok anlamlı mesajlar var aslında, hekimleri anlamak isteyenler için. Gencecik bir KBB uzmanı arkadaşımız bel ağrısı çeke çeke serum ve ilaç takviyesiyle ameliyatlarına ve günlük rutin işlerine devam etmeye çalışıyor, acaba neden??? Bunlara yabancı değiliz aslında, meslek yaşantımız boyunca onlarca, yüzlercesine şahit olduğumuz ve yaşadığımız bir durum. Başka mesleklerde de böyle şeyler oluyor mudur acaba? Hiç zannetmiyorum.
Değerli arkadaşımıza Allah'tan rahmet, ailesine sabırlar ve başsağlığı dilerim.
People
51
5) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
29.01.2019 10:37:31
32 yaşındaki KBB Uzmanı Meslektaşımıza Allah Rahmet eylesin..
Mekanı Cennet olsun...
Eşine ailesine ve çalışma Arkadaşlarına Başsağlığı ve sabır dilerim..

Hekimler de Herkes Gibi insan...
Kimi zaman ölür , Kimi zaman dayanamaz intihar eder , Kimi zaman da öldürülür..
People
18
6) A (İ)
29.01.2019 10:18:25
En muhtemel ihtimal anafilaksi
People
19
7) se (uzman dr)
29.01.2019 10:14:24
Çok üzücü, sevenlerinin yakınlarının başı sağ olsun, Allah rahmet eylesin.
People
20
8) DAM (SAĞ. MEM.)
29.01.2019 10:07:29
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
21/03-23/03Sağlık Bilimlerinde Araştırma SempozyumuTIP EĞİTİMİİZMİ
27/03-30/0318. Nefroloji Kış OkuluNEFROLOJİKIBR
05/04-07/04TOD Nisan KursuGÖZ...ANKA
07/04-10/0441. PEDİATRİ GÜNLERİ ve 20. PEDİATRİ HEMŞİRELİĞİ GÜNLERİÇOCUK...İSTA
12/04-13/04Hacettepe Radyoloji BT Kursu 2019RADYOLOJİANKA
12/04-14/04Hedef Kanser 2019TIBBİ...KIBR
10/04-14/04Türk Toraks Derneği 22. Yıllık KongresiGÖĞÜS...ANTA