Hacettepe Rektörü: Bakanlık 18 Nisanda muayenehaneleri kapatsın!
Hacettepe Üniversitesi Rektörü Tuncer, Sağlık Bakanlığı'na çağrı yaparak 18 Nisan'da öğretim üyelerinin özel muayenehanelerinin kapatılmasını istedi.
Hacettepe Rektörü: Bakanlık 18 Nisanda muayenehaneleri kapatsın!
17 Nisan 2014 - TÜRKİYE GAZETESİ Ercan Gürses

Anayasa Mahkemesi'nin tıp fakültelerindeki öğretim üyelerinin muayenehanelerinin 18 Nisan'a kadar kapatılmasını öngören düzenlemeyi iptal etmesini değerlendiren Hacettepe Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Murat Tuncer, Sağlık Bakanlığı'na çağrı yaparak 18 Nisan'da öğretim üyelerinin özel muayenehanelerinin kapatılmasını istedi. Bu konudaki spekülasyonların hukuki geçerliliği olmadığının altını çizen Tuncer, öğretim üyelerine tercih yapmaları çağrısında bulundu. YÖK'le ilgili tartışmaları da yorumlayan Tuncer, “Sadece 12 Eylül'de kurulmuş olmasından dolayı algı sorunu var. Oysa çok başarılı bir kurumdur. YÖK'süzlüğü hayal dahi edemiyorum” dedi.
 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Dr (Dr)
21.04.2014 07:32:25
Hala bu zihniyet koca üniversitenin başında.....hukuk tanımaz yasakçı kafa...
People
0
2) bir bilen (dr)
19.04.2014 16:09:26
evet sayın rektörün rektör olmazdan önce çoçuk hematoloji/ onkoloji muayenehanesi vardı.
People
0
3) deniz arikan (doktor)
19.04.2014 00:13:46
Benim merak ettigim bu kadar muayenehaneye karsi olan kisi hic muayenehane acmis ve calistirmismi...eger calistirdiysa yorum yok...
People
0
4) mehmet akbay (doktor)
18.04.2014 16:05:21
SAYIN REKTÖRÜN TARZI HİÇ HOŞ DEĞİL.TEPEDEN İNME YÖNTEMLERLE BU İŞ ÇÖZÜLMEZ.BENDE HOCALARIN MUAYENEHANE AÇMASINI HİÇ DOĞRU BULMUYORUM.ANCAK ÖNCELİKLE HOCALARIN MAAŞLARININ CİDDİ ŞEKİLDE DÜZELTİLMESİ,BU DÜZELTMELERİN EMEKLİLİKLERİNE YANSIMASI LAZIM.BU ŞEKİLDE HOCALARIN BÜYÜK BİR BÖLÜMÜ İKNA EDİLEBİLİR.İKNA OLAMAYAN GİDER.AYRICA SAYIN REKTÖRÜN SAĞLIK BAKANLIĞINA TOPU ATMASINA GEREK YOK. EN AZINDAN KENDİ ÜNİVERSİTESİNDEKİ MUAHANESİ OLAN VE BUNDA ISRAR EDEN HOCALARIN İLİŞİKLERİNİ KESME YETKİSİNE SAHİP.NEDEN YAPMIYOR ACABA?
People
0
5) Ayşe Eren (Doç. Dr.)
18.04.2014 15:45:04
İbrahim Haznedaroğlu sizi aşan açıklamalar yaptı. Her halde o rektör olur. Biraz gayret, sizden iktidara daha büyük yaranma gayretleri bekliyoruz. Yoksa işiniz zor bakın :)
People
0
6) mustafa uslu (uzman)
18.04.2014 12:23:44
bugün bakanlığın yayınladığı genelge sizin hacet'inize kapak oldu murat bey. kurtulduk pis kokudan
People
0
7) kirpi (öğ üye+mua)
18.04.2014 12:05:15
Sayın Rektör,
Olmadı. Geç kaldınız. Sağlık Bakanlığı bugün aşağıdaki genelgeyi yayımladı (Kaynak Medimagazin resimli ana haberleri)

"2955 ve 2547 sayılı Kanuna tabi tabip ve diş tabiplerinden halihazırda serbest meslek faaliyetinde bulunan veya özel sağlık kuruluşlarında çalışanlar (Anayasa Mahkemesince esas hakkında karar verilinceye veya yeni bir kanuni düzenleme yapılıncaya kadar) aynı şekilde faaliyetine devam edebilecektir."
People
0
8) Arhen Duygulu (Doktor)
18.04.2014 12:01:25
Şimdi muayene açmak isteyenler içeride kalacak. Diğerleri ticarete devam. Bu nasıl bir anayasal eşitlik! Serbest rekabet ortamı nerede? Biz koyun muyuz? Hem oradan sağ hem buradan sağ!
People
0
9) AYŞE SARI (UZM.DR.)
18.04.2014 11:37:19
2.bir işte çalışmak sadece öğretim üyelerimize değil pratisyen ve uzman hekim arkadaşlarımıza da serbest olmalı.Öğretmenler, mühendisler,v.s. meslek gruplarından herkes dilediği gibi özel dersler verebilmekte, danışmanlık yapabilmekte. Bu yasaklamalar neden sadece bize uygulanmakta.
People
1
10) ahmet caba (uzman)
18.04.2014 10:26:15
Bence yetmez,

tüm hekimlerin tez başı vurala....

sizde kurtulun bizde....
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
25/05-26/05 MS'de Sağlıklı Yaşam Sempozyumu NÖROLOJİ İZMİ
30/05-31/05 5.Nadir Görülen Hastalıklar Sempozyumu NÖROLOJİ İSTA
26/05-01/06 Hastane İnfeksiyonları Eğitim Programı 2019 ACİL TIP ANTA
12/06-14/06 37. Zeynep Kamil Jineko-Patoloji Kongresi KADIN... İSTA
13/06-15/06 9. Solunum Zirvesi GÖĞÜS... ISPA
14/06-15/06 MEDÜLLOBLASTOMA SEMPOZYUMU MULTİDİSİ... ADAN
14/06-16/06 11. Ulusal Viral Hepatit Sempozyumu (UVHS) ENFEKSİYO... AFYO