Santa Farma ciro bazında yüzde 41 oranında büyüdü
Türkiye'nin yerli ilaç firmaları arasında yer alan Santa Farma, 2019 yılında cirosunu bir önceki yıla göre yüzde 41 oranında artırarak, 440 milyondan 620 milyon TL'ye çıkardı
Santa Farma ciro bazında yüzde 41 oranında büyüdü
26 Aralık 2019 -

MEDİMAGAZİN - Dermatoloji, sindirim sistemi ve metabolizma, gastroenteroloji ve enfeksiyon, hematolojinin de aralarında bulunduğu 11 ayrı terapötik kategoride ve bu kategorilerin altında 45 ayrı pazarda toplam 63 ürünle faaliyet gösteren Santa Farma, 2019 yılında cirosunu yüzde 41 oranında artırdı.

Firmanın yıl sonu toplantısında 2019 rakamlarını paylaşan Santa Farma Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Erol Kiresepi, 2020-2024 hedeflerini de açıkladı. Şirketin ürün yelpazesine önümüzdeki üç yıl içinde kronik hastalıklar, kardiyoloji ve diyabet ürünleri olmak üzere yeni ürünler katacaklarını söyleyen Kiresepi, 2024 yılında şirket cirosunu 1 milyar TL'ye (2019 sabit fiyatlarıyla) çıkarmayı hedeflediklerini belirtti.

İhracatta ilk üç şirketten biri olacak

2024 yılında Santa Farma'nın en çok tercih edilen şirket olmasının yanı sıra sektör ihracatında ilk üç şirketten biri olmasının da hedeflerinin arasında olduğunu dile getiren Kiresepi, bu hedefler için altyapı çalışmalarına başlandığının altını çizdi.

Kiresepi başarılı bir yılın ardından tüm ekibe teşekkür etti.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

Bu konuya yorum yazılmamıştır.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)