Sözleşmeli hekim kadrosunda adaletsiz dağıtım!
Sözleşmeli hekim kadrosunda adaletsiz dağıtım!
20 Ağustos 2015 - MEDİMAGAZİN OKUYUCU KÖŞESİ

Son 1 aydır Güneydoğu'nun hali malum. Bölgede büyük bir huzursuzluk hakim, bu huzursuzluk doktorlara ve ailelerinede yansımış durumda. Bu durum oldukça can sıkıcı iken birde üstüne hastanelerde çalışma barışını bozucu bir başka uygulama başladı.


Sözleşmeli kadro bazı bölümlere verilirken bazı bölümlere hiç verilmedi. Hangi bölümlere hangi kriterlere göre bu kadroların verildiğini hiç kimse bilmiyor. Aynı hastanede aynı şartlarda çalışırken bir branşın tüm hekimleri bu kadrodan faydalanırken diğer branşın hekimlerinin hiçbiri bu kadroyu alamamıştır. Bu konuyu sorduğumuz idarecilerde hiçbir bilgilerinin olmadığını ellerinden birşey gelmediğini belirtmişlerdir.


Çalışma birlik ve beraberliğine büyük zarar veren bu uygulamanın düzeltilmesine vesile olmanız için bu konuda haberler yapmanızı rica etmekteyiz.

Dr.AK

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
3
1) Serkan Ateş (uzm dr)
10.12.2015 09:06:47
Ortalamanın altında çalıştığını söyleyen labaratuar branlşndaki arkadaşlar. Seneleridr labaratuar ortalamadna döner alır.Neyin altı üstünü tartışıyorusnuz.Bizde çalıştık 5 bölgede icabı yok riski sıfır ortalamadan döner aldılar.Alsıınlar gözümüz yok.Ama bazı branşlarda 30 gün icap riskli gruptan ancak labaratuar branşı kadar alamıyorlardı..hatta 6. bölgede biokimyaya sözleşme vemrişler dahiliyeye yoktu.dahiliyeci her akşam icapta ama biokimya tam iki katı ücret alıyordu.Hem sözleşme hem ortalamadan döner.Dahiliye performansdan alıyordu .buda garabetti. neyse esas söylenmek istenne DOKTORLAR BİRLİK OLMADIĞI MÜDDETCE BU SORUNU ÇÖZEMEZ VE BİRBİRİMİZİ YEMEYE DEVAM EDERİZ. BU TİP GEREKSİZ ŞEYLERLE UĞRAŞIRIZ. GÜCÜ ELİNE GEÇİREN TORPİL ARIYOR YAPIYORDA. GÜCSÜZ OLANDA ELEŞTİRİYOR. ANCAK GÜCÜ ELİNE GEÇİRDİĞİNDE BU SEFER ODA AYNISINI YAPMAAY BAŞLIYOR. KİMSENİN KİMSEDEN ALACAĞI YOK ÇOK AZ KİŞİ DIŞINDA. SENELERİNİ BU İŞE VERMİŞ BİRİ OLARAK KONUŞUYORUM. GÜÇ ODAĞI DEĞİŞTİKCE TORPİL YAPILAN KİŞİLEİRN SADECE PROFİLİ DEĞİŞİYOR.. BAKANLIKTAKİLER KİMİN TORPİLİ VARSA O YÖNE ÇEVİRİYORLAR PERFORMANSIDA KADROLARIDA. BİZEDE BOŞ BOŞ YAZMASI KALIYOR.aKSİYON YOK.HUKUK YOLLARI AÇIKTIR YETERKİ HAKKINI SAVUN.KÖTÜ SÖZ KALP KIRMA ONUN BUNUN PERFORMANSI NEDNE DİĞERİNİ BU AKDAR İLGİLENDİRİYOR.eĞER MÜCADELE ETMEZSENİZ ANLAŞILAN O Kİ DAHA ÇOK YORACAK TA
People
2
2) drburcu (uzman doktor)
24.08.2015 13:46:06
kral(dr)rumuzlu arkadaş sen önce yazdığımı oku, anla, sindir sonra yorum yaz...sana verecek cevabım yok, birşey anlamak istersen bir önceki yorumumu oku ama anlayarak oku...
People
1
3) dr.biyokimya (uzman doktor)
24.08.2015 09:25:43
dr.kral bey dr.burcu,ben ve torpili olmayan herkes 6.bölgede mecburi hizmet yaptı.Buna bir tepkimiz yok tepkimiz bazı torpillilerin hiç rahatını bozmadan yaşamak istedikleri ilde ^^mecburi^^ hizmet yapmasına.

Aynı kuraya girdiğimiz meslektaşım uzmanlığını aldığı ilde(1.bölge a grubu) ^^mecburi^^ hizmet yaptı.Ben ise 6.bölgeye atandım mecburi hizmetim bitti 20 bin hizmet puanı ile arkadaşın ^^mecburi^^ hizmet yaptığı ile kurum içinde atanamadım ki arkadaşın pratisyen hekimlik geçmişi yoktu ve 6 bin hizmet puanı vardı.6.bölgede çalışmama rağmen 1.bölgede çalışan arkadaştan daha az ücret almamda işin tuzu biberi olmuştu.

Son cümle olarak mecburi hizmet kalkmıyorsa herkes 6.bölgede yapacak şartı gelsin böylece hem haksızlık kalkar hemde 500 gün olan süre 150-200 güne düşer.
People
1
4) kral (dr)
24.08.2015 09:06:29
dr.burcu
Siz istediğiniz yerde görev yapasınız diye kanunlar yapılmaz dr.burcu hanım.Bugün zalim bir devlet olan israilde kadınlar 5 yıl askerlik görevi yapıyor.Buna herkes dahil.Ya otur evinde ev hanımı ol.Ya da dr luk yapacaksan kendine ayrıcalık isteme.
Torpile gelince;kim kul hakkı yemişse benim hakkı da milletin hakkkıda haram olsun..
People
0
5) dr.biyokimya (uzman doktor)
21.08.2015 10:44:25
dr.burcu ile aynı dönem çalıştık hatırlıyorum o dönem çektiklerimizi buradaki yorumlarınızı.Şimdi istediğiniz yerde olmanız sevindirici ama geçmişe dönük kayıplarımızın en azından ekonomik boyutunun telafi edilmesi gerekmez mi?

Ben ihtiyaç olamadığı halde hangi akla hizmet 6.bölgeye PDC fazlası atandım.Sözleşme yoktu batıdaki arkadaşımla nerdeyse aynı maaşı aldım aldım ama o 5-6bin döner alırken ben bin TL altı dönere talim ettim.Sözleşme atı döner kaybım aylık nereden baksan 7-8 bin TL 36*8=288 bin Bu sadece olayın ekonomik boyutu diğer zorlukları anlatmaya gerek yok sanırım.
People
0
6) drburcu (uzman doktor)
21.08.2015 10:13:40
Ben de çok muhterem cemaatin torpili yüzünden 6. bölgede mecburi yaptım.Allah büyük bak ne hale düştüler.....Şimdi ise çok sevdiğim bir yerde çok severek çalışıyorum.
People
1
7) dr.biokimya (uzmandoktor)
21.08.2015 09:27:15
ADALET mi dediniz...Her iki mecburi hizmetimi de 6.bölgede yaptım.Aynı kuraya katılan torpilli meslektaşım bulunduğu ilden ayrılmazken ben 6.bölgeye gittim ve rahatı hiç bozulmayan arkadaşım benden fazla gelire sahipti.

Eskiden olan sözleşmede biz gittiğimizde kalkmıştı.PDC fazlası olduğumuz için ortalamanın çok altında maksimum 1.000TL döner ile 3 yıl çalıştım.Birileri hak hukuk adalet mi dedi.
People
3
8) Uzm. dr (Uzm.dr)
21.08.2015 09:11:19
Evet, bu konuda akla ziyan bir adaletsizlik var. Ben de geçen yıl Bingöl Devlet Hastanesinde çalışıyordum ve birkaç yandalcı ve pratisyen hekim hariç kimseye sözleşme kadrosu verilmemişti. Yer; Bingöl, uzman dr'a sözleşme kadrosu yok! Kriter??Kimse bilmiyor..Ama ben şunu bilir ve söylerim ki; ALLAH herşeyi bilir ve çok iyi hesap sorucudur..
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori