18 bin sağlık personeli alım ilanı tarihi netleşti! (Hangi branştan kaç kişi alınacak)
18 bin sağlık personeli alım ilanı tarihi netleşti. İlan Perşembe günü yayımlanacak.
18 bin sağlık personeli alım ilanı tarihi netleşti! (Hangi branştan kaç kişi alınacak)
29 Mayıs 2018 -

Sağlık Bakanı Ahmet Demircan: "ÖSYM tarafından yapılacak merkezi yerleştirmeyle ortaöğretim, ön lisans ve lisans düzeyinde toplam 18 bin sözleşmeli sağlık personeli alınacak. Bunların ilanı önümüzdeki perşembe günü ÖSYM tarafından yapılacak."


SÖZLEŞMELİ SAĞLIK PERSONELİ ALIMI 
(KPSS-2018/5)

Sağlık Bakanlığı taşra teşkilatı hizmet birimlerinde 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası ile 663 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 45/A maddesi kapsamında istihdam edilmek üzere ÖSYM tarafından yapılacak merkezi yerleştirme ile ortaöğretim, ön lisans ve lisans düzeylerinde toplam 18.000 sözleşmeli sağlık personeli alınacaktır.
Sözleşmeli pozisyona yerleştirme işlemleri, adayların Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puanları ve tercihleri doğrultusunda ÖSYM tarafından yapılacaktır.
Adaylar, tercihlerini ÖSYM tarafından https://ais.osym.gov.tr internet adresinden ilan edilecek tarih aralığında ve kılavuzda yer alan kurallara göre yapacaklardır.
Atama yapılacak sözleşmeli sağlık personeli pozisyonları ekte gösterilmişti..

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
4
1) Volkan (Mezun)
31.07.2018 19:16:50
Binlerce hemşire yardımcısı sağlık bakım teknisyeni mezun ettiler ne üniversitede nede hastanede kadro var bu öğrencilerin sonu ne olacak 4 yılı boşamı gitti
People
11
2) hilal ekşi (hemşire)
31.05.2018 15:12:58
Aslında birçok kişi bir umutla bu atamayı bekledi soylenti oldugu donemden beri bunlardan biride benim aslında ortaogretim mezunu bir hemşireyim 4 yıl boyunca ozel bir hastanede calıstım ve kosullarından oturu istifa ettim tazmnatımı yaktım 4 yıllık emegimi cope attım boyle bır suru insan orneklendıre bilirim buraya ve bu insanların tek umudu devlet kadrolarında bir yer alıp hakettikleri muameleyi gormek ve inanın devletimizden beklentimiz cok yuksek tıpkı devletimimizin bizden beklentisi yuksek oldugu gibi 18 bin saglıkcı alınıyor evet ıyı bır rakam ama en son alım 1 yıl once yapılıyor 18 bın saglıkcının içinde 8 bini hemşire bura ıyı ama ortaogretime ayırdıgınız kadro inanın yetersiz her ilder bir maksimum iki unıverşste var ama her ılde daha fazla saglık meslek lısesı var bunu baz alarak atama yapmanızı yapamıyorsanır lıselerı kapatınız yafda geciş hakkı tanımanız gerekmıyomu
People
10
3) Ülkü (Dkmn)
31.05.2018 04:05:35
Ben tıbbi sekreterim kaç yıldır atama bekliyorum bölümümüzden o kadar çok az atanan var ki yok diyoruz artık.Tıbbi sekreterlik ve hasta kabul kursları açıldı madem neden okuyoruz biz yıllarımızı boşyere harcıyoruz.VE hala saçma sapan bi şekilde sistem ilerliyor gereksiz yere birsürüzere okul açıp herkese kendi işini de yaptirmiyorsunuz .Devlet hastanelerine bile torpille birsürü eleman alınıyor. VE onlar nasıl oluyorsa kadroya da alınıyor .Torpil olduğu sürece atanmamız çok zor.
People
17
4) FATMA ÖZER (SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ)
30.05.2018 17:26:52
sağlık kurumları işletmeciliği Allah aşkına bu bölümün önünü ne zaman açacaksınız 31 yaşına geldim madem önü açık değil neden o bölüm var?zamanında okuduk iş vermiyorsunuz anca hiçbir vasfı olmayanlar torpil yoluyla bizim işimizi yapıyor.
People
17
5) İlayda (Hemşire)
30.05.2018 16:00:32
Ne kadar çok ortaöğretim mezunu hemşire alımı yapılıyor kesin her alım yapıldığında söylendiği gibi atanmayan kalmayacak
Madem atama yapmayacaktınız niye bizleri hemşire olarak mezun ettiniz deniz de kum ortaöğretim mezunu hemşire imkanı olan gidip özel hastanelerde çalışıyor torpili olan da aile hekimlerinin yanında peki biz ne olacağız yaşadığımız yerde özel hastane bile yok
Lise mezunlarında ki pratik üniversite mezunlarında yok kesinlikle ve lise mezunlarını bitirmeden üniversite mezunlarını bitirmeye çalışıyorlar madem üniversite çok önemliydi sizin için lisede hemşirelik okuyana geçiş olarak hemşirelik bölümüne geçişi saglansaydı biz genel yetenek genel kültür derslerinden bir habe r meslek derslerini alıyorduk ama biz değil fen lisesi mezunları üniversiteye gidiyor bizim lisede okuyup da üniversitede okuyamadığımız bölümlere ...aslında diyecek çok ama diyecek yine yok ...
People
9
6) Eymen emir (Ogrenci)
30.05.2018 15:47:02
Sorarim size onlisans tibbi sekreter aliminin sayisini yukseltmek varken ortaogretim den tibbi sekreter alimi nedir ?
People
18
7) Murat ER (Teknisyen)
30.05.2018 10:25:28
Sayın Bakan 18 bin kadro içerisinde TIP MÜHENDİSİ alımları neden yok hani Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan tarafından Milli ve yerli Tıbbi Cihaz üretim-tasarım konularında sağlıkta kalkınma hamlesi başlatılmıştı, sanırım TIP MÜHENDİSİ genç mühendislerin mezuniyeti üzerinden 1 yıl geçmesine ve bu süreçte hiç bir kadro açılmamasını yabancı büyük medikal firmalarımı istiyor yoksa bu donanımlı azimli mühendislerimizden haberiniz mi yok saygılarımla
People
14
8) Ufuk engin (Uzman doktor)
30.05.2018 10:17:57
Biri mujde mi dedi ben mi yanlis anladim?
People
30
9) Bilge Kül Kadir Han (Ganyotçu)
30.05.2018 10:03:26
Sayın Bakanım Çok Yoruldunuz ve Yıprandınız..
Biraz Dinlenmenizde Yarar Var..
Milletimiz Çok Çalıştığınızın ve Yorulduğunuzun Farkında...
Bir Dönem Dinlendikten Sonra Hizmetlerinize Kaldığınız Yerden Devam Edersiniz..
People
23
10) Dr (Doc)
30.05.2018 09:09:57
Sayin cumhurbaskanimiz recep tayip erdogan şiddetle akademisyenler ihtiyacimiz var dedi dün.doğru . Özellikle Afili ye üniversitelerde doçent olup akademik kadrosu olmayan yüzlerce hoca var .madem bu kadar ihtiyaç var bunlar neden biktirilip istifa ettirilir. Kadro bekliyorlar alınmıyor .yetmezlik yaratılıyor sistem işlemez hale getiriliyorsa bunu incelemek lazım kime yarıyor. Yapılması gereken hiç şartsız her kadrosuz doçent in kendi çalıştığı birimde üniversite kadrosuna alinmasi
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori