Resmi Gazete'de yayımlandı! Sağlık Bakanlığına yönetmelik değişikliği
Sağlık Bakanlığına bu yıl çeşitli hizmetler için alınacak işçilerin sınava tabi tutulmaksızın kura ile belirlenebilmesine ilişkin, yönetmelik değişikliği yapıldı.
Resmi Gazete'de yayımlandı! Sağlık Bakanlığına yönetmelik değişikliği
13 Ocak 2022 09:58 - AA Muhammed Nuri Erdoğan

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzasıyla bugünkü Resmi Gazete'de yayımlanan Kamu Kurum ve Kuruluşlarına İşçi Alınmasında Uygulanacak Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik ile, Sağlık Bakanlığında istihdam edilecek işçilere yönelik düzenleme yapıldı.

Buna göre, 2022'de Sağlık Bakanlığında istihdam edilmek üzere temizlik hizmetleri, güvenlik ve koruma hizmetleri, bakım ve onarım hizmetleri ile diğer hizmetler için alınacak işçiler, sınava tabi tutulmaksızın doğrudan noter huzurunda kurayla belirlenebilecek.

Bu durumda, öncelikliler de dahil olmak üzere talep şartlarına uygun tüm başvuru sahipleri arasından açık iş sayısı kadar asıl ve asıl sayı kadar da yedek aday doğrudan kurayla seçilecek.

Sağlık Bakanlığınca yapılacak değerlendirme neticesinde, asıl adaylardan gerekli şartları taşımayanların yerine, sırasıyla, aranan şartları haiz yedek adaylar işe alınacak.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
60
1) Türker Yıldırım (Dr)
18.01.2022 08:02:26
Sayın CB, SB ve Meclis iradesini yok sayıp geriye çekilen Hekim ve Emekli Hekim maaşlarına yapılan zam Önerisi, aynen uygulamaya konmalı, birkaç yüzbin hekim, emekli hekim ve aileleri daha fazla rencide edilmemelidir. Bekliyor ve İbretle izliyoruz..
People
6
2) ftr (uz )
17.01.2022 14:18:50
milli eğitim bakanı sessiz sedasız öğretmenlerin özlük haklarını nasıl arttırdı bizimkisini gören var mı
People
2
3) mahmut saatçi (dişhekimi)
17.01.2022 13:20:19
boşa ümitlenmeyin hiç bişey vermeyecekler çünkü almayı bilmiyoruz ne deseler yapan bir hekim ordusu olduğu sürece kimse vermez acil dahil grev yapamazsanız sonuç sıfır söyliyim
People
5
4) Dr (dr)
17.01.2022 11:57:18
İlan hoparlörle, iptal yazıyla, güzel.
People
7
5) doktor mu? (doktor)
17.01.2022 11:26:42
18 ocak ve bunu takip eden günlerde hekimlerle ilgili en ufak ibare geçen teklif dahi yok!....unuttular...unutturulduk!....başta tabip odaları olmak üzere tüm hekimlerin bu konuyu diri tutmanın yollarını bulmaları gerekiyor!....parti gruplarına ziyaretler dahil olmak üzere, sıkı markaj!....yazılı basın açıklamasıyla olmaz bu şeyler!.....
People
9
6) cek cak dr (doktor)
17.01.2022 11:11:04
bittik.....! kımıldamak bile zor geliyor!.......sağlıkta çöküş her an, her an......yol yakınken acil çözüm!....
People
118
7) Nihat Aksoy (Dr)
16.01.2022 23:33:31
Nihai karar 18 inde verilecek beklentisi var. Umarım 6 haftalık gecikme dışında bir kayıp olmadan (hatta daha fazla arttırarak) Meclis, tekrar oybirliğiyle kabul eder ve yürürlüğe girer. Yoksa, yüzbinlerce hekim, emekli hekim ve ailelerini bir kez daha incitmis olacaklardır.
People
36
8) Nejat Karaman (Dr)
16.01.2022 09:34:25
Bunların bir şey vereceği yok, tiyatro yapıyorlar, yerseniz... Bu kadar inatla direnmekeri bunu gösteriyor.
People
64
9) Şükrü Atılgan (emekli hekim)
15.01.2022 13:46:21
Hekim maaşlarına zam yapılması önergesine karşı olan, engel olan, kem gözle bakan her kimlerse hiç birine hakkımı asla helal etmiyorum. Bizden beter olsunlar, Amin !!
People
43
10) Sümer İnce (emekli dr)
15.01.2022 12:43:35
18 Ocakta görüşülmesi kararı var, şimdilik direnenler daha güçlü. Emekli hekimler ve yüzbinlerce aile ferdi bu Önergeye direnç gösteren her bir kişinin bedduası ile karşıkarşıya ve başbaşa, biri tutmazsa biri tutar.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)