Bu kez de veteriner hekimlere saldırı!
Samsun’un Çarşamba ilçesi Eğercili köyünde hayvan küpeleme çalışması yapan veteriner hekimler uğradıkları saldırı sonucu yaralandı.
07 Şubat 2013 -

SAMSUN-Çarşamba İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü’ne bağlı veteriner hekimler Ali Kemal Altuntaş ve Selma Sağlam, Eğercili köyünde küpeleme çalışması yaptıkları esnada saldırıya uğradı. Hayvanını küpeletmek istemeyen bir köylünün saldırısına uğrayan veteriner hekimlerden Ali Kemal Altuntaş kafasına aldığı darbe, diğeri de darp sonucu yaralandı.


Çarşamba Devlet Hastanesi’ne kaldırılan veteriner hekimler daha sonra Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edildi. Olay ile ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) Mehmet A (Uz. Dr.)
27.03.2013 00:18:04
Mesleğimin durumunu gördükçe keşke çok sevdiğim kedilere faydam olsun diye veterinerlik okusaydım diyorum. O kadar güzel bir iş yapıyorsunuz ki anlatamam. Keşke veteriner olsaydım...
People
0
2) Dr.Jane Eyre (dr)
11.02.2013 21:30:28
Geçmiş olsun saygıdeğer veteriner arkadaşlara. Hayvanları değil sahibini küpeleyin diyeceğim ama kuduz olmuş o galiba.Geç kalmışsınız. İki ayaklı hayvanların hakkı itlaftır ama elden ancak yorum yazmak geliyor ne edersin!
People
0
3) remzi doğru (doktor)
11.02.2013 21:30:20
çağlar tan bey veteriner hekim arkadaşımıza yapılan iğrenç saldırıyı komik bulduğumu nerden çıkardınız acaba?
bu sistem saçma sapan bi topluluk yarattı ve bugün hekimler de öğretmenler de polisler de veteriner hekimler ve diğer kamu personeli de tehtid altında özgürce çalışamıyor...bunun nesini komik bulayım?
People
0
4) Çağlar Tan (Veteriner Hekim)
11.02.2013 21:17:49
Remzi Doğru komik mi bu söylediğiniz. Hiç yakışıyor mu? Bunu yazarken hiç utanmadın mı? Darp edilmiş bir veteriner hekim olması hoşuna mı gitti. Bugün doktor darp edilince bir sürü yürümeyi biliyorsunuz ama bir veteriner hekim'in darp edilmesi hoşuna mı gitti? Yapmayın arkadaşlar yapmayın ayıptır günahtır yapmayın. Bugün tıp doktorlarından sonra en ağır tıbbi eğitimi veteriner hekimler alıyor ama insanların gözünde hiç değeri yok bu ülkede. yazık!! yüzün kızarsın.
People
0
5) remzi doğru (doktor)
08.02.2013 19:54:00
ne olmuş? hayvan yakınları mı darp etmiş?
People
0
6) aydin sinal (hekim)
08.02.2013 17:36:24
human medizin ile veteriner medizin hastalarini degiseler,human mediziner ler cok daha az saldiriya ugrarlar gibime geliyor.
People
0
7) mehmet çağlar (doktor)
08.02.2013 16:52:03
geçmiş olsun acaba hangi hayvan saldırdı
People
0
8) uzm dr (uzm)
08.02.2013 08:56:21
En iyisi ziraat mühendisliği galiba...
People
0
9) dr.bülent (genel cerrah)
08.02.2013 08:20:34
saldırılmak için hekim olmak yeterli, veteriner hekim, tıp hekimi farketmez, hekimse saldır , nasıl olsa birşey olmaz....
People
0
10) Dr.M.K. (Uzm.dr.)
07.02.2013 21:45:08
Araya giren öküz ve inekler 'abi, hayvanlığın lüzumu yok' diyerek sahiplerini olay yerinden uzaklaştırmışlar...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
24/05-25/05 Marmara Odyoloji Günleri-2019 DİĞER İSTA
25/05-25/05 Vaskülitlere Multidisipliner Yaklaşım ROMATOLOJİ İSTA
25/05-26/05 MS'de Sağlıklı Yaşam Sempozyumu NÖROLOJİ İZMİ
30/05-31/05 5.Nadir Görülen Hastalıklar Sempozyumu NÖROLOJİ İSTA
26/05-01/06 Hastane İnfeksiyonları Eğitim Programı 2019 ACİL TIP ANTA
12/06-14/06 37. Zeynep Kamil Jineko-Patoloji Kongresi KADIN... İSTA
13/06-15/06 9. Solunum Zirvesi GÖĞÜS... ISPA