Henry Ford Hastanesinde yapılan bir araştırmaya göre, asistanlara verilen simülasyon eğitimlerinin acil servisteki gerçek resüsitasyonlar sırasında kritik karar verme becerilerini arttırdığı saptandı.
Araştırmacılar, asistanların simülasyon eğitimi aldıktan sonra 4 ana noktada daha iyi performans gösterdiklerini açıkladı: Liderlik, problem çözme, durumun farkında olma ve iletişim. Ayrıca, genel performanslarında da artış olduğuna dikkat çekildi.
Sağlık çalışanlarının beceri düzeylerini araştıran birçok çalışma, simülasyon eğitimlerinin bu konuda başarılı olduğunu ortaya koyarken, söz konusu çalışmanın asistanların simüle edilen resüsitasyonlardan önceki karar verme yetenekleri ile gerçek acil servis ortamında gerçekleştirdikleri resüsitasyonlardaki yeteneklerini karşılaştırdığı ifade edildi.
Çalışmanın, Akademik Acil Tıp Derneğinin Chicago’daki yıllık toplantısında sunulduğu belirtildi.