Bir günde 5 ameliyat yaptı, gece kendisi ameliyat oldu, ertesi gün işe başladı
Tıp Bayramı'nı ameliyathanede geçirdi. Samsun Vezirköprü Devlet Hastanesinde görevli Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Aziz Erakar, 14 Mart'ta 5 ameliyat yaptı, gece kendisi ameliyat oldu, bir gün sonra işe başladı.
Bir günde 5 ameliyat yaptı, gece kendisi ameliyat oldu, ertesi gün işe başladı
31 Mart 2017 - SÖZCÜ

Diz ve kalça olmak üzere bir günde toplam 5 ameliyat yapan Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Aziz Erakar, son ameliyatına başlamadan belinde ağrılar oluştu. İlaç tedavisi uygulayarak beşinci ameliyatını da tamamlayan doktor Erakar, aynı hastanedeki üroloji uzmanına muayene oldu. Mesane girişinde 16 mm’lik taş olduğu anlaşılan Erakar’a ilaç tedavisi uygulandı. Durumu düzelmeyen Erakar, gece saatlerinde ameliyata alındı. Ameliyattan sonra durumu düzelen Erakar, sonraki işine dönmek istedi. Fakat Erakar’ın doktoru istirahat etmesi gerektiğini söyledi. Bir gün istirahat eden doktor Erakar, işine geri döndü.

 

 

“GÜZEL BİR ANI OLDU”

Yaşadığı süreci anlatan Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Aziz Erakar, “O gün 5 ameliyat yapmıştım. Son ameliyata başlamadan bel ağrılarım oldu. Daha sonra iğne yaptırdım. Beşinci ameliyatımı da tamamladım. Son ameliyatımı da yaptıktan sonra durumumu bir süre izledim. Sonra durumumda düzelme olmayınca ameliyat kararı aldık. Uzm. Dr. Murat Kuru’nun yaptığı 45 dakikalık bir endoskopik taş cerrahisi ameliyatı oldum.

Rahat bir ameliyat geçirdim. Sabah kendimi iyi hissediyordum işe başlamak istedim ancak doktorum istirahat etmem gerektiğini söyledi. Bir gün sonra görevime başladım. Sağlık çalışanı olarak sonuçta biz de insanız. Taş düşürme olayı cerrahlarda biraz daha fazla olabiliyor. Daha önce de taş düşürmüştüm ama bu sefer ki biraz daha sıkıntılı oldu. 16 milimetrelik bir taştı. Şu an sağlık durumum iyi. 14 Mart Tıp Bayramı’nda yaşadığım güzel bir anı hatıra olarak kaldı. Hepimizin yaşayabileceği bir problemdi. Benim de başıma geldi. İyi sonuçlandı” dedi.

Anahtar Kelimeler:

samsun aziz erakar

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
4
1) Kelaynak (Dr)
04.04.2017 10:55:45
Aydın Sinal'a bu konuda hal verdim.
People
1
2) zekol52@mynet.com (pizzacı cerrah)
03.04.2017 14:43:51
aydın bey lütfen artistçe yazılar yazma......
People
9
3) hasan (dr)
03.04.2017 12:19:20
Aydın Sınal bey haklı. Arabesk bir toplumuz, Allah sonumuzu hayırlı etsin. Bu kadar yorucu çalışmanın sonu ya sekteyi kalp yada bunalımdır. Bence yeşilçam için iyi bir senaryo kaynağı oalbilecek bir durum.
People
8
4) Mücahit Altuntaş (iç hastalıkları )
01.04.2017 09:38:53
Sayın meslektaşımız resimde görüldüğü üzere kilolu.Günde beş operasyon üstüne kendisi de operasyon olmuş.Fazla adrenalin deşarjı kalp krizine davetiye çıkarabilir.Dinlenerek çalışmak sağlıklıdır.Başarılarının devamını diliyorum.Dinlenmesine de dikkat etsin.Sağlıklı günler diliyorum.
People
10
5) bmc (dr)
31.03.2017 16:48:44
Allah meslektaşın da akıllısını nasip etsin..Allah akıl fikir versin ne diyeyim
People
5
6) ırgat (nrş uzmanı)
31.03.2017 13:58:18
yıl 2007...yer ve hastane ismi vermiyecem...sabah 05.00 da uyandım...epigastrik ağrı ile...saat 08.00 da mesaiye gittim...saat 10.00 a kadar batın ağrısı ile 50 hasta baktım...sat 10.30 da genel cerrahi uzmanına gittim...batın usg ve cbc takibi sonrası öğleden sonra apendektomi oldum...postop 1.gün aynı kattaki beyin kanamalı hastaya beni opere eden dr arkadaşımın ricası üzerine konsültasyona gidip baktım...(2 kişiydik...diğer arkadaş senelik izindeydi..yaklaşık 1000km uzakta)...bir sonraki gün hastaneye baktığım hasta sevki için 1-2 kez gelmek icap ederek taburcu oldum....3.gün diğer arkadaş gelene kadar telefonum açık kaldı....ardından rapor alıp gittim...

ölümüz bile rahat değil...kıymet veren tabi!
People
7
7) Kamil Ömür (Uz. dr)
31.03.2017 11:56:17
Ah performans sistemi sen nelere kadirsin. Kolu kırılıp rapor almayarak 20 gün alçıda poliklinik yapan hekim arkadaşımız oldu. Onu haber yaptırmamışız ayıp olmuş :)))
People
3
8) dr.t.k. (op.dr.)
31.03.2017 11:00:48
eeeeee. hastalık performans düşmanı, yaşasın performans köleleri.
özel göz merkezinin bir tanesinde oğlumu muayeneye göndereceğim doktorla konuşmak istedim, santral doktorlar çalışıyor diye bağlamadı, yaşasın doktorların köleliği....
People
7
9) aydin sinal (hekim)
31.03.2017 10:54:37
yaziyi okuyunca hele resimleri görünce utandim;tek bir kelime ile rezalet,insan kendisini nicin bu kadar reklam eder,artik Tip ilmi Türkiyede magazinlesmis,gece kulubünden cikista fotografcilara siritarak poz veren istanbul manken tayfasindan farki kalmamis.demekki yeni nesil hekimler bu,bizler dinosauri ler anlamakta güclük cekmekte.yalniz Almanyada bu sekilde bir haberi yayinlayan hekim ertesi gün kapi önünde bulur kendini.cünki Almanyada hekimlik ve tip hala ciddi bir is ,
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori