Sağlık Bakanı, şikayet maillerine telefonla cevap veriyor
Mesleğinin sorunlarını Sağlık Bakanlığı'nın geçen ay hizmete soktuğu 'sağlıkta buluşma noktası' sbn.gov.tr adresine gönderen asistan doktor Akif Taşdemir'e, bizzat Bakan Recep Akdağ cevap verdi.
Sağlık Bakanı, şikayet maillerine telefonla cevap veriyor
11 Nisan 2011 - ZAMAN

Akdağ'dan "Akif Bey'le mi görüşüyorum? Şu anda bana yazdığın mesajı okuyorum. Sizi dinliyorum." ifadesini duyan İstanbul Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'nde görevli Taşdemir, sorunlarını telefonda yaklaşık 10 dakika anlattı ve çözümü için Bakan Akdağ'dan söz aldı. Taşdemir, "Sağlık Bakanı ile görüşeceğim aklımın ucundan geçmemişti. Geçtiğimiz hafta sonu telefonum çaldığında bana 'bakanlık özel kalemden arandığım ve Bakan Bey'in benimle görüşmek istediği' söylendi. Buna önce inanamadım. Fakat sesi telefonda duyunca bu şaşkınlığım ortadan kalktı." dedi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) Serhatkaya (Çiftçi)
17.07.2017 11:54:21
Benim kardeşim inşaat kazası geçirdi ve hiç bir hastane almıyor mağdur kalmışım bana yardım et bakanım TL 05522064872
People
1
2) Oral Tezbaşaran (Yurtkur Emekli Daire BAŞKANI)
09.07.2017 17:27:33
Sağlık Bakanlığımızın Fevkinde Hizmet verileri Takdirimdir Daimdir Minnettarım.Ancak Çanakkale Kepezdeki Ünüversite Hastanesi Yeni Yerleşkesine binaen Polinik Hizmet verilerinin Kepezdeki eski o güzel teferruatlı donanımlı Eski Binasının yerinde kaqlarak HİZMET VERMESİ ne Devamı arzum içerikli olmasına ilaveten bu Sağlık Ünitesine yakın olan bizlerin de istekliklerimizle Eskiden olduğu gibi HİZMET VERİLERİ kolaylığı yanısıra birikimleri de önleyici oluşları Yüksek Emir Müsaade ve Tensiplerine ARZEDER 90 YAŞ VE evde hasta nitelikli bir Vatandaşınız olarak vaki istekliliğimi arzederken kıvaqnçlandıracağınız veri cevaplarınızla şimdiden memnuniyet ve teşekkürlerimi bilhassa teyiden ARZERERİM
People
1
3) Beysim Çalışkan (serbesy)
05.07.2017 14:40:09
Sincan Osmanlı saglık ocagında doktorun yazmış oldugu serimu elimizde malzeme yok diye takmıyorlar devlet hastanesinegidin diyorlar.internette oyun oynuyorlar.Saygılarımla
People
1
4) fikret kurt (kasap)
12.06.2017 03:23:01
SELAMIN ALEYKÜM SAYİN BAKANİM BENİM SİZDEN BIR RICAM VAR BEN OZEL BİR KURUMDA ÇALIŞIYORUM AMA SİGORTASİZ CUNKU SİGORTALİ CALİSMAMA İZİN VERİLMİYOR SİGORTA LI OLDUGUMDA HEMEN MAAS HACZİ UGULANİYOR BU YUZDEN DE SİGORTASİZ CALISMAK ZORUNDA KALIYORUM ESIM HASTA BENIM DE KOLUMDA RAHATSİZLİK VAR BİR TURLU HASTANEYE GİDEMİYORUZ ALDIGIM MAAS AILEMIZE YETMIYOR SİGORTASİZ DA CALISMAK ISTEMIYORUM NE OLUR BIZE YARDIMCI OLUN BAKANIM ELLERINIZDEN OPERIM SAYGİLARİMLA FİKRET KURT
People
1
5) Ajda (Ev hanımı )
10.06.2017 20:26:35
Sayın bakanım iç varis ameliyatı oldum. Dünya kadar kredi çektim. Ameliyat sonrası daha da kötü oldum. Yardım edin lütfen. Maddi ve manevi zarardayım. Eşimle aram açıldı. Lütfen yardım edin
People
3
6) Mustafa BAZ (Emekli)
04.06.2017 22:09:11
Sayın bakanım K.MARAŞ GÖKSUN da yapılmış olan devlet hastanesinin durumu çok kötü bir işçilik döşenen seramikler kırık çatlak kapıların bazıları düzensiz dış duvarlar şu almış kabarmış sıvası dökülecek ve diger noksanlıklar yazık devletimiz yapıyor ama işi yapanlar kabul edenler malesef sınıfta kalmış çok yazık vatandaş olarak denetlemek bakanımıza iletmet milli görev .
People
1
7) çapur (işçi)
03.06.2017 12:40:11
Yorumunuz sayın sağlık bakanım bu kanser tedavisine çok masraf gidiyor ve kanser hastasi olan annem i tedavi etmek için çok masraf gidiyor ikincisi nadiyat zayıf nasıl yapacaz özel hastanelerde tedavi görmesi lazim çok masraf olduğu için onu götüremym ne yapabilirm
People
1
8) yaser bektas ( isci)
03.06.2017 11:58:34
ESİM KANSER KARACİYER TOMOR VAR COK BÜYÜME YAPDİ DOKTOR LAR İLAC YAZİYOR ARİKESİCİ VERİYORLAR FAYDA YOK HERGÜN ACİ CEKİYOR CAREBULAMADİM LUTFEN YARDİM EDİN YASER BEKTAS CEP 05518677519
People
1
9) Eray Düzen (Emniyet Mensubu)
09.05.2017 08:31:11
Sayın Bakanım Van ipekyolu merkez 3 nolu Aile Sağlığı Merkezi doktorları mesai saatleri 08.00-12.00 13.00-17.00 olmasına rağmen 09.00 dan önce gelmiyorlar işten zor izin alıyoruz geldiğimizde de doktorlar gelmemiş oluyorlar.
People
3
10) Ayşegülhast (Hastanede temizlik görevlisi)
05.05.2017 18:55:05
Ben şanlıurfa eyyübiye araştırma hastanesinde temizlik görevlisiyimben ve arkadaşlarım adınabize yardım edinbiz 16saat çalışıyoruz ama bizi 12saat çalıştırmak istiyorlarsabah 7akşam 7çalışmak istemiyoruzbiz çalışıyoruz ama bizim evimiz var çocuklarımız var çocugumuzun bakımını yemegini kim yapacak allah için çocuklarımız için bize yardım edinbiz işçi oldugumuz için bizi küçümsüyorlar hor bakıyorlar söz hakkımız yok lütfen bizi arayınız
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori