Eczacıya fazla ilaç verdiği için saldırdılar... Görüntüler dehşete düşürdü
Sultanbeyli'de bir eczaneden ilaç alan iki kişi eczacı kalfasının kendilerine fazladan 40 liralık vitamin hapı sattığını iddia ederek eczaneyi bastı. Eczacının babası ve kalfasını döven iki şehir magandasının saldırı anı kameralara saniye saniye yansıdı.
Eczacıya fazla ilaç verdiği için saldırdılar... Görüntüler dehşete düşürdü
23 Kasım 2018 - İHA


Geçtiğimiz Cumartesi günü Aykut Dede’nin sahibi olduğu Sultanbeyli'deki eczaneye gelen G.S. ilaç satın aldı. Eczacı kalfası, kendisine vitamin hapı da almasını tavsiye etti. G.Ş. reçetede yazılı olmayan vitamin hapını da satın aldı. Ancak aynı gün, kutudan bir tane içtiği vitamin hapını geri getirdi.

 

Eczanede bulunan kalfa Murat Alparslan ilacın kutusunun açıldığını söyleyerek geri alamayacağını belirtti. G.S. eczaneden ayrılarak arkadaşı K.S. ile geri geldi. İlacı geri almadığı için tartışan K.Ş. ve G.Ş. bunun üzerine eczacının babası Soysal Dede ile kalfası Murat Alparslan’a saldırdı. Eczanenin içinde başlayan tartışma dışarı taştı. K.Ş. ve G.Ş., eczacının babası ile Alparslan'ı tekme tokat dövdü. O anlar ise güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı. Görüntülerde şahısların eczacı kalfasını ve eczacının babasını tekme tokat dövdüğü anlar yer aldı..Öte yandan yakalanan saldırganlar serbest bırakıldı. 

İstanbul Eczacılar Odası Genel Sekreteri Serdar Göksan, eczacılarla vatandaşların sık sık karşı karşıya geldiğini belirterek, "Sağlıkta Şiddet Yasası gündemde. Biz de eczacılar olarak korunmak ve bu konuda cezaların ağırlaştırılmasını isteriz. Bunun yolu cezaların arttırılması, ayrı bir ceza tanımlaması ise biz bunu istiyoruz” dedi. 


Muadil ilaç tartışması! Eczaneyi savaş alanına çevirdiler! 


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
9
1) Ecz (Ecz)
26.11.2018 18:44:29
Eğlendiğinize göre dağılabilirsiniz gençler.
People
23
2) drACİL (çilekeş)
26.11.2018 12:18:04
acilde doktorlara saldırılırken ilgilenmiyordunuz. Başınıza gelince ne oldu anladınız mı?
People
25
3) r.yılmaz (uzm.dr)
25.11.2018 14:23:14
Şiddetin sana banasi olmuyor işte! her türlüsünü lanetliyoruz ! doktorlara şiddete ses çıkarmayan ve hatta oh olmuş diyenleri bir daha kınıyorum! başlarına gelden ölmesinler..
People
15
4) ömer hayyam (op.dr)
24.11.2018 15:25:32
baba beyaz önlük giymiş, odamı eczacı acaba, yoksa eski üsulden eczacılık oğuldan babayamı geçmiş...
People
13
5) ibrahim (emekli)
24.11.2018 14:42:17
Öncelikle şiddetin her türlüsü kabul edilemez zira bir yanlışlık varsa şikayet edilir ve devletin ilgili kurumları gereğini yapar.Fakat kamera kayıtlarında çocuk babasını engellemek isterken eczane çalışanın çocuğa müdahalesi olayın vahimleşmesine neden olmuş gibi gözükmektedir.Olayın baş nedeni olan vitamin hapı ise keşke satılmasaydı zira gıda takviyesi niteliğindeki bu ürün ilaç gibi algılanmış olabilir hasta tarafından.Mesul Müdürü olan eczacı olmadan eczaneye müşteri kabul etmeselerdi keşke çalışanlar veya sadece reçetede yazılanları satsalardı. Zira eczacı orda olsa belki o vitamin hakkında bilgi verir onun bir gıda takviyesi olduğunu anlatır kişide belki o ürünü almaz veya alsa bile iade etmek istemezdi.Bildiğim kadarıyla her ne suretle olursa olsun hastalık teşhisi koymak veya tedavi edici reçete etmek önermek tıp doktorlarının yetkisi ve yekinliğindedir.Birde bu yorumu okuyan eczacılardan cevap vermesini rica ettiğim bir sorum olucak.Ezcalıların asil işinin yeni ilaç ar-ge sinde ,mevcut ilaçların üretilmesinde ve bunların denetlenmesinde çalışması gerekmezmi?Elbette bu ilaçların üretiminde kilit rol oynayan eczacıların ilaç satması doğal hak fakat ilacı reçete eden o ilacın nasıl,ne kadar,ne miktar kullanılacağını yazan ve yan etki geliştiğinde de sorumlu olan tıp doktoru bile ilaç satma yetkisi yokken ilaçları satma hakkı hangi gerekçe ile sadece eczacılardadır?Sorum meraktan tekrardan geçmiş olsun dilerim
People
18
6) Ümit YILDIRIM (Doktor)
24.11.2018 08:42:13
Şiddettin her türlüsünu lanetliyorum.
Fakat şunu da belirtmek lazım; hekim recetesinde vitamin vs tavsiye etmemiş ise sana mı kaldı hastaya ilaç önermek ey kalfa kardeş?
People
23
7) Postenflamatuar (Uzm dr)
23.11.2018 20:32:25
Doktora dayak atılınca, küfür edilince sevinenlerin keyfi kursaklarında kalacak. Doktorun tabi olduğu yasa ve kanunlara eczacılar, otobüs-taksi şoförleri, öğretmenler de dahildir. Netekim artık manşetlerde doktorlara eşlik ediyorlar. Sokakta hırlayanlar eczanede de otobüste de trafikte de hırlar. Türkiyede öldürmediğin sürece başını okşarlar, efendi muamelesi görürsün
People
45
8) bozeren (nş uz dr)
23.11.2018 16:30:07
eczanelerde herhalde artık eczacılar durmuyor. diploma nasılsa orada, babası bir de kalfa yeterli oluyor. babamıza ve kalfaya geçmiş olsun diliyorum.
People
87
9) Ahmet gümüş (Yan dal uzmanı )
23.11.2018 15:56:36
Hani bize saldırınca Allah bilir doktor ne yaptı diyen eczacılar vardı, hatırladınız mı? Onlara demiştik biz aynı gemideyiz, bu gün bana yarın sana diye... Anlamadılar. Umursamadılar... Sıra kendilerine de geldi...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer