Bakanlıktan yeni Genelge: Esnemeler var ama hala istifalar kabul edilmeyecek!
Sağlık bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü Genelge yayımladı.
Bakanlıktan yeni Genelge: Esnemeler var ama hala istifalar kabul edilmeyecek!
03 Mart 2021 12:07 -

Sağlık bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü Genelge yayımladı.

Genelgede şunlar ifade edildi:

-Her ne sebeple olursa olsun bu süreçte görevden çekilme (istifa) talebinde bulunan parsonelin talepleri kabul edilmeycek.

-Bakanlık personeline başka kamu kurum ve kuruluşlarına atanma talebine muvafakat verilebilecek.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
5
1) Prt Dr (Hekim)
01.04.2021 22:39:03
Istifa yasağının olması ayıptır ayıp, hem bu işin altına elini koyanlara para vermiyorsun hem de köle gibi çalıştırıyosun. Neyse ki Allah görüyor.
People
10
2) Deniz (Hemşire )
08.03.2021 20:07:37
Sağlıkta istifa yasağı ne zaman kalkacak ?yeter artık !!yorulduk tükendik
yeni atama bekleyen gençleri alın
Yaştan dolayı ne emekli olabiliyoruz?? ne istifa edebiliyoruz ??bunalıma girdik
gören duyan yok
People
19
3) Kenan (Doktor)
07.03.2021 10:19:44
Doktorların istifa yasağı hiç bir şeyle bağdaşmayacak bir zulümdür.

O zama. Kafelerin neden açtılar.
Bir savaşta en önde savaşanlara mı daha çok hizmet edersiniz. Ortalarda su satanlara mı
People
16
4) Mahir (Pratisyen Dr)
07.03.2021 07:00:06
Covid19 u ülke genelinde takip ve tedavi işlemleri Acil Servislere yani Pratisyen Hekimlere yıkıldı resmen. Zaten Pratisyen Hekim dışı sağlık personelinin istifa ettiği görülmemiştir. TUS çalışmak için istifa ederler. O zaman acilde doktor kalmaz bu amaçla kapalı tutuluyor istifalar, diye düşünüyorum
People
19
5) oguz (dt)
05.03.2021 23:40:28
Bekci maasina doktor dishekimi hemsire calistiriliyor.Sene 2021 .Bunlar iyi gunlerimiz.
People
270
6) hakan (dişhekimi)
05.03.2021 11:33:05
Eğitimli insana olan nefretin açıkça örneğidir..Atanmak isteyenleri almamak istifa etmek isteyeni salmamak..Sonra da yok insan hakları yok yeni anayasa falan filan...
People
93
7) Xxx (Doktor)
04.03.2021 19:06:56
Bu tip fevri uygulamalar nedeniyle ülke her geçen gün hem doktor hem de diğer mesleklerden kalifiye değerli elemanlarını kaybetti, kaybetmeye de devam ediyor ve edecek. Bir de bu insanların arkasından vatan haini, gemiden ilk kaçan fare muamelesi yapılıyor. Ülke geri dönülmez, onarılamaz darbeler alıyor ama halk bunu asla anlayamıyor.
People
126
8) alper köprü (hekim)
04.03.2021 17:14:49
Çin'in Uygur özerk bölgesinde mi yaşıyoruz? Neden açmıyorlar istifaları? Ayıptır.
People
141
9) Fahri Samsun (Doktor )
04.03.2021 00:18:02
Tıp ve dişhekimliği fakültelerinde istifa serbest kamu hastanelerinde yasak...yeter artık açın şu istifaları...geleceğimizle hayatımızla oynamayı bırakın artık... keyfi kararlardan bıktık... hakkımız haram olsun...
People
39
10) Drayf (Dr)