Çorum'da sağlık çalışanları darp edildi
Yakınları, Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesinde vefat eden bir grup, doktor ve hemşireleri darp etti. Müdahale eden özel güvenlik görevlisinin kolunun kırıldığı arbede sırasında yaşananlar, hastanenin güvenlik kamerası kayıtlarına da yansıdı
Çorum'da sağlık çalışanları darp edildi
11 Ekim 2017 - AA

Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesinde yakınları vefat eden bir grubun bazı hastane çalışanlarını darp ettiği iddia edildi.

İddiaya göre, önceki gece evinde kalp krizi geçiren Selahattin Kapçuk (50), ambuansla Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Yapılan ilk kontrolde kalbi durduğu tespit edilen hastaya müdahale edildi.

Acil servis çalışanlarının müdahalesiyle hayata döndürülen hastanın kalp damarlarından birinde tıkanma olduğu belirlenerek, anjiyo yapılması kararlaştırıldı. Hastanın anjiyo sırasında hayatını kaybetmesi üzerine öfkelenen yakınları, gerekli müdahaleyi yapmadıkları iddiasıyla serviste görevli doktor ve hemşireleri darp etti.

Servisin otomatik kapısını kırarak içeri giren hasta yakınları, kendilerini durdurmaya çalışan özel güvenlik görevlisi Enes Bolat'ı da darp etti. Hasta yakınları, kroner anjiyografi servisindeki tıbbi aletlere de zarar vererek kullanılamaz hale getirdi.

Polis ekiplerinin müdahalesiyle sonlandırılan arbede sırasında Bolat'ın kolu kırıldı. Bolat, hastanede tedavi altına alındı.

Olayla ilgili olarak başlatılan soruşturma kapsamında tarafların birbirlerinden şikayetçi oldukları öğrenildi.

Bu arada, hastane koridorlarında yaşanan arbede anları güvenlik kameralarına da yansıdı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Handan Güngör (Doktor )
13.10.2017 18:17:28
Bende hekim olarak çalıştığım kurumda ne kadar hastaya uygun tetkik ve tedavileri yapmış olsak bile ölüm durumunu bildirdiğimizde sanki yakınlarını biz öldürmüş, insanları biz hastalandırmış konumuna hasta yakınları tarafından konuluyoruz, bu toplumun dindar olmasına rağmen ölümde biz sağlık çalışanlarını suçlamasının nedeni anlamıyor ve üzülüyorum. Ancak umarım ki umarım sağlık bakanlığında çalışan meslektaşlarımız bu duruma en kısa sürede müdahele ederler
People
5
2) hüdhüdkuşu (md)
13.10.2017 13:57:17
Döner sermaye aldığınız her yıl için doktorların emekli maaşında 50 TL artış olmaktadır.
People
15
3) DR (DR)
12.10.2017 11:53:14
''DR LERİN DÖNER SERMAYESİ EMEKLİLİĞE YANSIYOR BİZE YOK'' CÜMLESİNİN YANLIŞ KISMI(YALAN!) 1-DÖNER SERMAYENİN EMEKLİLİĞE YANSIMASI,BÖYLE BİRŞEY YOK ,ZATEN TALEPTE ŞU SABİT DÖNER SERMAYENİN MAAS OLARAK İSİMLENDİRİLMESİ Kİ BÖYLECE EMEKLİ HEKİM MAASLARI ARTABİLSİN,2- ''BİZE YOK'' KISMI DOĞRU.
LÜTFEN BİLGİ SAHİBİ OLUP YORUM YAPALIM.
---SAĞLIK CALIŞANLARININ TAMAMI DÖNER SERMAYE ADI ALTINDA EKSİK MAASA CALIŞTIRILIP EMEKLİ MAASLARI EN DÜŞÜK ORANDAN HESAPLANIYOR.(DÖNER SERMAYE=SADECE MESAİYE DEVAM EDERSEN ALABİLDİĞİN VE EMEKLİLİĞİNE YANSIMAYAN PARA)
People
5
4) hemşire (hemşire)
11.10.2017 22:53:42
bu zamana kadar elle tutulur ne yaptınız saglık çalışanları için artık sizlerde kendinizi yenileyin 10 yıldır aynı yönetim bence yeni başkan semih durmuş olmalı çünkü gerçekleri söyleyen tek kişi saglık çalışanlarının sorunlarını siyaset yapmadan dile getiren tek kişi,ARTIK SAGLIK PERSONELİNİN ÜZERİNDEN ELİNİZİ ÇEKİN.SAGLIK ÇALIŞANLARININ ÖNÜNDEKİ EN BÜYÜK ENGEL SİZLERSİNİZ.ELİMİZDE ESKİDEN NE VARSA ŞİMDİ YOK 5 YIL ÖNCE DÖNER SERMAYEDEN ŞİMDİ 40 TL 50 ALIYOZ,DR LERİN DÖNER SERMAYESİ EMEKLİLİĞE YANSIYOR BİZE YOK,15 TILDIR KAMU ÇALIŞANLARININ HEPSİNE İYİLEŞTİRMELER YAPILDI(ÖGRETMEN,POLS,HAKİM,İŞÇİ,İMAM,ASKER )ANCAK SAĞLIK ÇALIŞANLARINA HİÇ BİR SEY YAPILMADI BUNLARIDA BİLİYORSUNUZ TABİKİ DE.NEYMİŞ NÖBET ÜCT NE ZAMMIŞ7 LİRA İKEN8 LİRA OLMUŞMUŞ ÇOK BÜYÜK BİR BAŞARI HA saglıksen
People
5
5) Metmet T (Dr)
11.10.2017 20:45:04
Anjiyo ekipmanı zarar gördüğüne göre, bu iş kolay kapanmaz, devlet hesabını mutlaka sorar. Hapis cezası bile gündeme gelebilir. Kırılan kol , diğerleri teferruattır.
People
47
6) mehmet çıkçı (kadın doğum uzm)
11.10.2017 17:46:44
geçen hafta sn. başbakan Çoruma gittiğinde bir vatandaş teyze 'hastanedekiler bize kötü davranıyor' demişti sn. başbakana. O da sağlık bakanı yanımda, konunun araştırılması için talimat veriyorum şimdi demişti. Gerçekten meyvesini hemen vermiş.
People
18
7) Mustafa D. (Zoraki Acil Tıp Uzmanı)
11.10.2017 17:00:08
YETKİLİ VE BİZİM GÜVENLİĞİMİZİ SAĞLAMAKLA YÜKÜMLÜLER

İşinizi öğretmek gibi olması ama "SAĞLIKTA ŞİDDETİ = İŞ KAZALARINI = SALGINI = İŞ CİNAYETLERİNİ" durdurmak istiyor musunuz? Bu rezillik gerçekten sona ersin mi?

T.C. SAĞLIK TEHDİTLERİ ERKEN UYARI VE CEVAP DAİRESİ BAŞKANLIĞI’nı, CDC (ABD Hastalık Kontrol ve Korunma Merkezleri, Centers for Disease Control and Prevention) gibi kurumsallaştırmanız için ihtiyaç duyduğunuz YÜKSEK TEKNOLOJİ VE BİLİŞİM GÜCÜNÜ ancak TÜSEB ve TÜBİTAK’ın ortak çalışması ile elde edebilirsiniz. TÜSEB, SAĞLIK BAKANLIĞI’NIN göz bebeğidir, bu ülkenin KURTARICISIDIR.
Eğer kendi teknolojimizi kendimiz üretebilirsek; ülkemizdeki organik veya psikolojik hastalıkların, iş kazalarının, her türlü kaza ve bulaşıcı hastalık çeşidinin; değişim paternini inceleyebilir ve yıllar öncesinden oluşacak felaketlerin önlemini alabiliriz.

ANAHTAR KELİMELER: *******KAZALAR BULAŞICI HASTALIKTIR (BULAŞICI HASTALIKLA MÜCADELE EDER GİBİ MÜCADELE EDİLMELİDİR)

********HADDON MATRİKSİ, FUTURE PREDİCTİNG, MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIM
People
23
8) Mustafa D. (Zoraki Acil TIP Uzmanı)
11.10.2017 16:53:32
1-SAĞLIKTA ŞİDDET = *İŞ KAZASIDIR!!!

2-SAĞLIK BAKANLIĞI BİR PATRONDUR.

3- SAĞLIKTA ŞİDDET BİLDİRİMİNİN ADLİ BİLDİRİMİ "İŞ KAZASI" OLARAK YAPILMALIDIR.

Mevcut sistem bu şekilde devam ettiği için tekrarlayan olaylar ve sonuçlar arasındaki ilişki genellikle aynı sonuçları vermeye devam edecektir (Aksiyom). İsimler değişebilir ama olayın oluş biçimi, şiddet eğilimi gösteren hastanın tipi (20-30 yaş madde kullanmış erkek), oluşturulan bu kazalar; bir profil oluşturmaktadır. Bu regresyon analizi ile görsel hale de getirilebilir. Bunun adı sağlıkta şiddet değil, iş cinayeti ve iş kazasıdır. Bu sisteme hepimiz kurban ediliyoruz.
87307621-402.02 İş Sağlığı ve Güvenliği İş Prosedürü, olay bildirim formuna bakınız sayın yetkililer.
People
30
9) postneflamatuar (uzm dr)
11.10.2017 16:04:08
Güvenlik değil silah kullanma yetkisi ve de arkası olan polis; serbest bırakma değil hapis cezası şart. Gerçekler Uganda bile değil hayaller Avrupa! Psikopatların ödüllendirildiği, çalışanın ezdirildiği sağlık tesislerinde doktorluk, hemşirelik neyimize? Gelsin hakim savcılar, bürokratlar veya parlamenterlerin yaptığı işi beğenenler yapsın bu işleri.
People
21
10) DR (DR)
11.10.2017 15:28:12
MÜŞTERİ HER ZAMAN HAKLIDIR.....!!!!!!!!!!
YAPACAK BİRŞEY YOK....BİZLER BÖYLE OLMASINI İSTEDİK VE OLUYOR....HERKESE GEÇMİŞ OLSUN .
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
05.12-04.01Nöroloji Uzmanı ve Biyokimya Uzmanı Aranmaktadır.Personel Arayanlar
03.12-02.01usg cihazıTıbbi Cihaz
21.11-21.12FLOROSKOPİ CİHAZ SATIŞITıbbi Cihaz
21.11-21.12GÖZ MİKROSKOBU SATIŞITıbbi Cihaz
18.11-18.12İŞyeri Hekimiİş Arayanlar