Doç. Dr. Oytun Erbaş: Türkiye'nin Elon Musk'ıyım
"Koronavirüs Türkleri etkilemez" şeklindeki açıklamasıyla konuşulan Doç. Dr. Oytun Erbaş, "Eğer ben doğru işler yaparsam Türkiye'nin Elon Musk'ıyım" dedi.
Doç. Dr. Oytun Erbaş: Türkiye'nin Elon Musk'ıyım
05 Temmuz 2021 14:41 - cumhuriyet.com.tr

Türkiye’nin koronavirüsle tanıştığı ilk süreçte, virüs konusunda yaptığı ve sonradan yanlışlanan değerlendirmeleri nedeniyle eleştirilen Fizyoloji Uzmanı Doç. Dr. Oytun Erbaş, birçok araştırma yaptığını ve literatüre çok şey kattığını söyledi.

Erbaş, "80 yaşındaki bir Türk bilim adamının yapacağını 40 yaşında bitirdim. Benim önümde kırk yıl daha var. Eğer ben doğru işler yaparsam Türkiye'nin Elon Musk'ıyım" dedi.

"Koronavirüs Türkleri etkilemez" şeklindeki açıklamasıyla konuşulan Doç. Dr. Oytun Erbaş, Hakan Bilgin'in sunduğu 'Mekanın sahibine geldik' adlı programda bazı açıklamalarda bulundu.

Erbaş, "Birçok araştırma yaptım, literatüre çok şey kattım. Ve ölürken ben 80 yaşındaki bir Türk bilim adamının yapacağını 40 yaşında bitirdim. Benim önümde kırk yıl daha var. Eğer ben doğru işler yaparsam Türkiye'nin Elon Musk'ıyım. Bak bunda mütevazı değilim. Çünkü şu an bir Oytun yetişmeye kalksa kırk sene sürer" dedi.

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
2
1) Fuat Altay (Hekim)
12.07.2021 11:24:24
Maksat Elon Musk olmak ona benzetilmek değil, Elonları Oytun olmaya ,benzemeye iten bir özelliğin olmalı..Bu popüler olma hevesleri Türk halkının başına çok dertler açacak..Kolay popülerlik ,içi boş tanınmışlık, kolay emeksiz kazanç , mesleklerin Erdem ve etikten uzaklaşması..Tiyatro yap ,dizide oyna ,arabesk şarkı söyle ..hiç olmazsa kimseye zararın olmaz
People
0
2) T (T)
12.07.2021 10:24:19
Benim hayatımı değiştiren, hastalarımı iyileştiren bir araştırmanız yok...

Ölüler, dirilerin her gün helva yediğini zannedermiş....
People
9
3) Mas Cel (Göğüs Dr)
09.07.2021 11:40:27
adamda kendine güven tavanda.bilimsellik ise tabanda.
People
14
4) ömer hayyam (op.dr.)
08.07.2021 12:36:33
HEKİMLİK KANITA DAYALI BİR BİLİM DEĞİLDİR, HİÇ BİR ZAMAN OLMADI, ASLA OLMAYACAK!

HEKİMLİK VİCDANA DAYALI BİR BİLİMDİR!

BİR ŞUNU ANLAMADINIZ...
People
10
5) hasan (dr)
07.07.2021 14:17:04
Hekimlik kanıta dayalı bir bilim dalıdır. Kanıt ise hekimliğin uygulamasından gelen bilgilere dayanır. Hekimlik dışı kişilerin önerileri (bedene deterjan vererek virüsü öldürmek gibi) kendileri tarafından bile uygulanmamaktadır. Nitekim deterjandan bahseden zât-ı muhterem kendi hastalığında dünyanın en iyi yetişmiş uzmanlarının olduğu hastanede tedavi görmüştür. Asla deterjan kullanmamıştır. Yanlış öneriler özellikle toplumun bilinç seviyesi az olan kesiminde facialara neden olabileceğinden herkes sözüne dikkat etmelidir. Ülkemizde uydurduğu fitoterapötik ajanlarla birçok insanı tedavi edeceğini söyleyerek kandıran ve topladığı paralarla Amerika'da yaşarken enfekte olan ve ölen kişi herkes için ibretlik olmalıdır. Toplumumuzda doçent doktor denilince hekim akla gelmektedir. Konuşan kişi ilgili bir uzman hekim olmadığını topluma deklare etmelidir. Yine de 80-90 yıl ne kadar isterse istesin yaşasın ama halkı kandırmasın, yazıktır, günahtır. Deneyimlerini bilimsel dergilerde yayınlatarak meşhur olsun. Ülkemizde ve medyamızda zakkumcular, otçular, palavracılar gibi birçok sözde uzman cirit attığı halde batıda neden yok diye düşünürken, kızım baba orada bir Türkün şifa diye yanlış yiyecek önerdiği için milyarlık tazminat ödemek zorunda kaldığını söyledi.
People
5
6) C. T. (Uz. Dr)
06.07.2021 20:23:26
Vay be :)
People
6
7) cerrahpaşalı 2 (de)
06.07.2021 18:13:03
böyle okuyun doğrusu budur. klavye hatası için okurlar kusuruma kalmasın
"Ben devgençim. ÇÜNKÜ dev gibi bir gencim" demişti.."....
Eskiden tıp güzeldi. Tıp okumak ta, tıbbiye de ,hocalar da....
People
30
8) UZMAN DOKTOR (GÖZ DOKTORU)
06.07.2021 09:35:11
korona yazın bitecek ve türk ırkını hasta etmeyecek dediğinde anlamıştım
People
26
9) hekim adam (hekim)
06.07.2021 09:32:12
pandemide tüm Türk halkı onu tanıdı. Ağzıyla kuş tutsa artık değiştiremez. Hele hele: "covid Türk ırkına hiçbir şey yapamayacak" sözü, kendisinin tüm bilimselliğini bitirmiştir. Bu yüzden artık bizim için canan karatay ile aynı kategoridedir :)
People
16
10) Dr. Süleyman (Uzm.Dr.)
05.07.2021 23:09:29
Noldu Türk genine ?
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)