Fatih Portakal'dan Sağlık Bakanlığına yanıt geldi!
Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı, Sağlık Bakanlığı avukatlarının şikayeti üzerine, FOX TV Spikeri Fatih Portakal ile Sorumlu Müdürü İbrahim Onur Kumbaracıbaşı hakkında, Mersin Şehir Hastanesi ile ilgili haberleri nedeniyle soruşturma başlattı
Fatih Portakal'dan Sağlık Bakanlığına yanıt geldi!
06 Haziran 2018 -

Soruşturmanın başlatılması üzerine Fatih Portakal Twitterdan ilk açıklamasını yaptı.

Portakal 'Hakaret ve iftira davasını @saglikbakanligi açtı. Şaşırmadım, bekliyordum. Çünkü ilk iftira davasını bakan @lutfielvan’a biz açtık. Her haberin olduğu gibi bunun da arkasındayım. Sizlerden çekinip de habercilik yapmayanın gözü kör olsun, dili tutulsun.' dedi.


Sağlık Bakanlığı şikayet etti, FOX TV Spikeri Fatih Portakal'a soruşturma açıldı


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
19
1) uber şoförü (soför)
07.06.2018 22:05:27
Trafikteki tablo ve sağlık:
Yeşil otobüsler, belediye otobusleri SGK kamu hastaneleri.
Yoldan geçen Taksi tıp merkezi: Özel poliklinik
Durak taksisi: Özel hastane
Uber: Özel muayenehane
Not: Türkiye'de (İstanbul'da) B1 ehliyeti olan herkesin yapacağı meslek taksi şoförlüğü. İşşsiz, , boşta geçen öğrenci, izinli kamu görevlisi, sabıkalı herkese ver arabanı çalıştırsın.Kılık kıyafet davranış görgü, trafik kuralları ,yol bilme gibi nitelikler aramaz.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Doktorluk'ta yangın tüpü , diploma sertifika kadar her şey didik edilir. Uber taksilerin kalitesizliğinden doğan alternatiftir. New York'ta vardır. Avrupa'da vardır. Türkiye'de kaliteli hizmeti önce maganda söförler döver, sonra da siyasetten yasak edilir..
Uber özel muayenehanedir. İnsanlar hala muayenehane arıyor. Millet yeşil otobüslerden nasıl hizmet alıyorsa kamu sağlıkta da öyle. Üniversitede hocaya özel görünmek 3 ay bekleme süresi, Kamuda görüntüleme süresi 6 ay...kamuda endokrin vs gün alamak ölüm. Uber'i yasakla yeşil otobüse devam....şehir hastanesi değil Medicapolis hastenesi de kursan fayda etmez. Çalışan dr bizim doktor. vatandaş yeşil otobus yolcusu para vermeden en önde seyahat ister hem de cam kenarı...
People
18
2) dr dr (dr)
07.06.2018 15:44:18
İstanbul'daki 18000 taksicinin ÜBER ayaklanması kadar şu hekimlerin sesi çıkmıyor, hekimlere yapılanlar gündem olamıyor. Yazık.

Üstelik adamlar senelerdir LPG yakıp benzin üzerinden ücret alıyorlar.
People
15
3) ahmet duran (tohtur)
07.06.2018 12:05:28
Objektif olarak baktığımızda iki taraf da samimi değil, Sn. Portakal iktidara nasıl gol atarım diye uğraşıyor, gerçek haberci olsa sağlıkta şiddet haberlerini gündeme taşır. Öte yandan Bakanlık için bizler zaten önemsiz yaratıklarız ve bizim için kılını kımıldatmayan yetkililer işin ucu kendilerine dokununca bütün imkanları seferber eder. TTB desen hekim hakları hariç her konu ile ilgilenir. Biz sağlık çalışanları ölmüşüz de ağlayanımız yok.
People
2
4) Çetiner Çetin Ceviz (( Haber Alır , Haber Verir , GURU ))
07.06.2018 11:04:34
Benim RUPERT ( ROBERT DEĞİL ) MURDOCH Düzeltmem Sayın Fatih Portakal'a KESİNLİKLE BİR ELEŞTİRİ ve HAKARET ANLAMI TAŞIMAMAKTADIR..

YANLIŞ ANLAŞILMAK İSTEMEM..!

FATİH PORTAKAL 'ı Severiz , Sayarız ve SIKLIKLA da İZLERİZ...

BİZLERİN DE SÜREKLİ ARAŞTIRDIĞI ve PEŞİNDE OLDUĞU DOĞRULARI HABER YAPMAYA ÇALIŞIR ve GERÇEĞİN , HAKİKATİN PEŞİNDE OLAN BİR HABERCİ VE SUNUCUDUR...


Bilgi Sahibi Olmadan ( RUPERT'e ROBERT Demiş ) VE Hızla SALDIRIYA Gçmiş FİKİR SAHİBİ Bir ARKADAŞ 'a HATIRLATMA BABINDANDI...
People
5
5) Çetiner Çetin Ceviz ( Haber Alır , Haber Verir , GURU )
06.06.2018 19:59:42
RUPERT MURDOCH !
People
12
6) Korkusuz (Hemsire)
06.06.2018 19:45:59
Korkmak yok, yola devam.
Sağlık çalışanlarının sorunları için de bir araştırma yapmanızı öneririm.
People
24
7) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
06.06.2018 19:41:21
16 YILDIR SAĞLIK BAKANLIĞI DA HEPİMİZLE DALGASINI GEÇTİ HALA DA BIKMADAN USANMADAN DALGASINA DEVAM EDİYOR...!!!
People
19
8) adem (doktor)
06.06.2018 17:32:09
sağlık çalışanları dayak yediğinde dava açmayan sağlık bakanlığı harekete geçmiş.
People
50
9) Uzm Dr (Uzm Dr)
06.06.2018 15:50:23
Hergün sağlıkta onlarca şiddet vakası olurken ortalıkta göremediğimiz görsek deetkisiz eleman gibi dolaşan yetkililer ne çabuk dile gelip dava açar olmuşlar. Haberi izledim ve Fatih Portakal’ın doğru haber yaptığını düşünüyorum. Son durum göstermiştir ki biz sağlık çalışanları olarak ne yaparsak yapalım oy veren kitle ne derse o oluyor. Oy veren kitlenin sağlık ile ilgili şikayetine tahammül edemiyorlar ve bunu dile getirenleri de cezalandırıyorlar.
People
10
10) Abdullah (Hekim)
06.06.2018 15:47:17
Dünya siyonizmi ve Robert Murdoch arkanı dayadın demek ki Portakal.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
28/08-29/08 Çocuklarda Motilite Bozuklukları Sempozyumu ÇOCUK... İSTA
27/08-31/08 20. Ulusal Anatomi Kongresi ANATOMİ İSTA
05/09-08/09 6. DOD Dermatoloji Gündemi DERMATOLOJİ SAKA
12/09-13/09 SCAI Menata Mentor Course-SCAI 2019 KALP VE... İSTA
14/09-14/09 7. Multidisipliner Nöroendokrin Tümör Sempozyumu NÖROLOJİ ANKA
11/09-14/09 World Congress of Perinatal Medicine KADIN... İSTA
12/09-15/09 10. Ulusal Haseki Tıp Kongresi ve 9. Haseki Hemşirelik Sempozyumu HEMŞİRELİ... SAKA