Sağlıkta şiddet bitmiyor: Muayene odasına izinsiz giren hasta hekimi darbetti
Manisa'nın Turgutlu ilçesinde, devlet hastanesinde görevli doktorun, bir hasta yakını tarafından darbedildiği öne sürüldü
Sağlıkta şiddet bitmiyor: Muayene odasına izinsiz giren hasta hekimi darbetti
16 Ocak 2019 - AA

Göğüs Hastalıkları Polikliniği'ne gelen ve babasını muayene ettirmek isteyen M.F. iddiaya göre, randevu ve sıra numarası almadan başka bir hastanın muayenesi sırasında Göğüs Hastalıkları Uzmanı Dr. N.U.'un odasına girdi.

M.F. kendisine, dışarı çıkıp sıra numarası alması gerektiğini söyleyen Dr. N.U'yu darbetti.

Hastanede müşahede altına alınan N.U'nun çekilen tomografisinde darp sonucu beyin travması yaşadığı belirtildi.

M.F. hastane polisi tarafından gözaltına alındı.


Samsun'da hekimi 'öncelik isteyip' darbettiler: 'Başıma, alnıma yumruk attılar' 


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
26
1) ali (dr)
17.01.2019 13:14:47
hakim saldırgana sorar:
- neden yaptın ? hiç çekinmiyor musun?
- yoo neden çekineceğim zaten çoğu vukuatımda polis abiler beni ağırlayıp savcı da salıveriyor, sizin karşınıza da vukuatım medyaya çıkarsa getiriyorlar, size gelsem ne yazar en fazla cüz'i bir miktar para öderim yine dışarıdayım, parasıyla değil mi al sana biraz daha peşin para vereyim de şu dr yi biraz daha döveyim ha olmaz mı sn hakimim?
People
39
2) dr (dr)
17.01.2019 12:57:05
Yazıklar olsun. Magandanın,psikopatın, terbiyesizin,edepsizin adam olacağı yok. Bu olaya spesifik öneri :
Hasta muayene ederken Dingonun ahırı gibi içeri girmek artık normal, hatta hasta bunu en doğal hakkı olarak görüyor. Muayene biraz uzadı mı, içeri girip "ne yapıyorsunuz burada" diye avaz avaz bağırıyor. Bunlar zaten mutad. Bu şartlarda nasıl hekimlik yapılacak ? Hekim doğru kararı nasıl verecek, doğru ilacı nasıl yazacak ?
Muayene odalarına kilit sistemi konulacak, kapı da sağlam olucak tabii. Hasta muayenesi sırasında kapı k i l i t l e n e c e k. Eee kardeşim, hasta muayenesi zaten mahremdir, bacak, meme, yerine göre cinsel organ muayenesi yapılan bir ortama langır lungur girilir mi ? Kapının normal insanlar için kapalı tutulmasının yeterli olmadığı net bir şekilde anlaşıldı. Haaa bu arada kilitli kapıyı zaten yaptıkları gibi tekmeleyip yumruklarlarsa , hekim sopayı yemeden polis çağrılır hiç olmazsa.
People
47
3) ömer hayyam (op.dr)
17.01.2019 09:23:06
Acilen hastaneler hekimlerce terk edilmelidir, 2 - 5 hekimli muayenehaneler açılmalıdır, aksi taktirde bu tür insanlar ile uğraşılamaz...arkadaşlar bizim beynimiz değerlidir ve bedava değildir....hekimlik artık ara eleman olarak görüldüğü için üstünlük yapıyorlar.... tekrar hekim + patron olmak zorundayız....insanlar güce tapıyor....
People
23
4) opr (dr)
17.01.2019 09:04:11
Tanıdığım çok değerli bir meslektaşım.. Çok geçmiş olsun.
Hastaları için canla başla uğraşan bir hekim arkadaşımız.

People
43
5) A (İ)
16.01.2019 23:40:13
Yav sadece şiddet riski değil ki sıkıntılarımız. Muayene sırasında bir hasta çıkıp diğeri girecekken birileri soru sormaya giriyor. Sorduğu soru bazen 30 saniye bazen 1 dakika sürüyor, benim olaya vakıf olmam 30 saniye alıyor. Ekseri talep randevusuz muayene oluyor. Bu bencil insanlar hiç düşünmüyor ki her randevu alamayan gelip benle konuşmaya kalksa burada nasıl hasta bakacağız? Ben randevusuz bakamam deyince gitse hadi neyse ? En az 1 dakika yalvarıyor, dil döküyor, ben hayır diyorum ama kendimi de kötü hissediyorum, vicdan yapıyorum , tüm moodumu düşürüyor. Bir de bitip tükenmek bilmeyen personel yakini meselesi var. Yav personelin kendisi veya 1. Derece akrabası olsa bakıyorum ama arkadaşlarını muayeneye getiriyorlar yahu. Daha bugün stajyer öğrenci aynen şöyle dedi " arkadaşımın okulunda müdürün baldızının arkadaşı gastroenterolojiye muayene olmak istiyor. Siz bakar mısınız? Ben personelin 1. Derece akrabasına bakıyorum dedim, kabul etmedim.
2 saat sonra bu öğrenci tekrar geldi; arkadaşım haber bekliyor, ne söyleyeyim onlara , bakın lütfen dedi. Poliklinik artık benim için bir işkence oldu. Günde 100 hasta bakılan bir yan dal polikliniği olabilir mi ? Yav biz burada ana dalın çözemediği bir tomar tahlil tetkik ile gelen hastalarla uğraşıyoruz. Onlara bakmam zaten 10 dakika alıyor. Bu sıkıntılar da en az şiddet kadar büyük
People
32
6) Berk (dr)
16.01.2019 23:35:01
Hekimin görevi hastasının muayenesini eksiksiz yapıp sağsalim sağlığına kavuşturmak Olmalı.Hasta kaçıncı Sırada girer ,lütfen şimdi girin ,biraz bekleyin gibi ifadelerle kapıyı takip etmek olmamalıdır....Sekreterler neden alındı ...Hasta neden elini kolunu sallayarak Kapıdan direkt sorgusuz suslsiz içeri girer ....üzerinde herhangi bir kesici,Ateşli bir malzeme varmı,varsa kim kim denetler .....Akla takılanlar cevabını araki bulasın....Bu şiddet olaylarının bu hali ile düzeleceğini inanmak çok zor.......
People
15
7) Levent Fırat (Doktor)
16.01.2019 19:13:13
Tıp literatüründe ‘beyin travması’ diye bir kavram yoktur, kafa travması daha uygun olacaktır
People
42
8) Dr ahmet (Tabip)
16.01.2019 18:43:07
Bence bu şiddet artık herkes doktorlara vuruyor bir tane de ben vurayım yılların aşağılık kompleksini atayım gibi bir duruma dönüştü farkında mısınız bilmiyorum ama doktora şiddet doktorlar dışında kimsenin umrunda değil kimse bir çözüm bulmak için uğraşmıyor
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori