Sosyal Güvenlik Kurumundan yeni hizmet: Doktor Arama
Sosyal Güvenlik Kurumu Doktor Arama sistemi ile doktorların çalıştığı yer, branşı ve uzmanlık derecesini vatandaşla buluşturuyor
Sosyal Güvenlik Kurumundan yeni hizmet: Doktor Arama
25 Şubat 2019 -

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Sağlık Hizmet Sunucuları Uygulaması ekranına Doktor Arama özelliği ekledi. 

Doktor Arama ekranında bilgilerine ulaşılmak istenen doktorun adı ve soyadı ile arama yapılabilecek. Arama sonucu düşen doktorun akademik unvanı, uzmanlık derecesi, branşı ve çalıştığı yerler listelenecek. 

Sahte diplomalı hekimliğin önüne geçeceği düşünülen uygulama vatandaşa doktoru hakkında bilgi alma imkanı sunuyor. 

Doktor arama ekranına ulaşmak için tıklayınız. 


Sahte plastik cerrah faciası: İnternetten indirdiği diplomayla liposuction yaptı! 


 


'Sahte Prof.' kabusu! ‘Bu ilaç seni tedavi edecek’ dedi, bir ay sonra... 


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) Mustafa erdem (Eczacı)
24.03.2019 17:20:56
Kesinlikle devam etmesi gereken bir uygulama
People
6
2) drkimbıl (dr.)
28.02.2019 20:43:42
tam bir hadsizlik ve sorumsuzluk örneği,verilen hizmetin yasaya uyarlılığını kontrol etmişler mi?kimden izin almışlar nerde gizlilik? o doktorun geçmişi okulunu çalıştığı yer ve geçmiş yılları yayınlamanın kime ne faydası var?,ha amaç nerede çalıştığını öğrenmek ise sadece güncel kurum belirtilir o bile tartışma götürür ayrıca belirteceğim nedenini, sahteciliği önleyeyim derken sahteciye dr.un özgeçmişinide verin ki daha iyi bir kopyacı olsun inandırıcılığı artsın diye mi?bu bilgiler zaten devletin elinde varken yayınlamaktaki amaç ne olabilir kime neye hizmet edecek?yukarda bahsedeciğim konu ise şu; bir tehdit nedeni ile koruma amaçlı yeri değiştirilen meslektaşımızı gelde bul burda demek değilmidir yapılan
People
6
3) hastaperest (op.dr.)
28.02.2019 16:06:29
"404"

T.C. SOSYAL GÜVENLİK KURUMU
SAYFA BULUNAMADI
ADRESİ YANLIŞ VE YA EKSİK YAZDINIZ. LÜTFEN, DOĞRU ADRES İLE GİRİŞ YAPINIZ.
People
3
4) Erdoğan Gül (İç Hastalıkları Uzmanı)
27.02.2019 16:03:13
Bir yanlıştan dönülmüş sanırım,verilen doktor arama adresine ulaşılamıyor!
People
15
5) Kimi Çifte Mecburici (Kimi Çiftetellici)
26.02.2019 08:50:08
Daha önce çalışılan hastane çıksın bunda ne sıkıntı var.Ama doğum tarihi vs.gizlenebilir.Böylece Ankara'nın doğusunu görmeyen torpilliler meydana çıkıyor.Kimine çifte 6.bölge kimine istediği ilde çiftetelli...
People
18
6) Baydın sinal (Narkozcu)
26.02.2019 07:47:33
Almanyada böyle bir şeye gerek yok. Alman doktor kendisine 1 kez muayeneye gelen doktorun adres bilgilerini alır ve sonra ömür boyu hastanın sonraki poliklinik kontrollerini hastanın evinde yapar. Bunun için hastadan 5 kuruş almaz üstelik
People
16
7) ortalık malı olmuşuz (pas pasmıyız nedir)
25.02.2019 22:04:55
evet bende aramada çıkıyorum, yaşım, cinsiyetim, çalıştığım tüm yerler....mahramiyet denen birşey yok...verilerimin silinmesi için cimer e yazdım, cevap menfi gelirse ombudsmana yazarım... hakim, savcı, polis , öğretmen....yok ,...bize var...
People
13
8) öpen (dr)
25.02.2019 17:27:55
Dr. Orhan ın öptüğü yerden ben de öpüyorum. Helal olsun...
People
18
9) as (uzm)
25.02.2019 17:07:28
hastalardan kurtuluş yok... yıllar sonra bile seni arayıp bulacaklar ... gerekli olup olmadığı tartışmalı..

hasta bunu arayıp sorgulayacağına.. çalıştığı hastane bunu en iyi şekilde yapsa ya. böylece doktor sahte mi değil mi en iyi bu şekilde anlaşılır.neden hasta doktorun gerçekliğini sorgulasın ki.
People
36
10) vatandaşla buluşan (dr)
25.02.2019 16:24:55
Yani bu hizmet neden diğer kamu kuruluşlarında verilmiyor ? Mesela hangi hakim, savcı nerede görev yapıyor, hangisi en iyi, anlayışlı, adaletli ? En iyi THY pilotları hangi uçakla nereye kazasız belasız uçağı düşürmeden uçuyor ? En iyi tapu kadastro memurları nerede falan ? Neden kabak hep bizim başımıza patlıyor ? Nereye kadar ?
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
28/08-29/08 Çocuklarda Motilite Bozuklukları Sempozyumu ÇOCUK... İSTA
27/08-31/08 20. Ulusal Anatomi Kongresi ANATOMİ İSTA
05/09-08/09 6. DOD Dermatoloji Gündemi DERMATOLOJİ SAKA
12/09-13/09 SCAI Menata Mentor Course-SCAI 2019 KALP VE... İSTA
14/09-14/09 7. Multidisipliner Nöroendokrin Tümör Sempozyumu NÖROLOJİ ANKA
11/09-14/09 World Congress of Perinatal Medicine KADIN... İSTA
12/09-15/09 10. Ulusal Haseki Tıp Kongresi ve 9. Haseki Hemşirelik Sempozyumu HEMŞİRELİ... SAKA