36 yaşındaki Pediatri Asistanı evinde ölü bulundu
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Çocuk Bölümü'nde Pediatri Asistanı olarak görev yapan 36 yaşındaki Dr. Ayşe Ceren Akay evinin tuvaletinde ölü bulundu
36 yaşındaki Pediatri Asistanı evinde ölü bulundu
29 Nisan 2019 - Bolu'nun Sesi

Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Çocuk Bölümü'nde Pediatri Asistanı olarak görev yapan 36 yaşındaki Dr. Ayşe Ceren Akay evinin tuvaletinde ölü bulundu.

Edinilen bilgiye göre, Tabaklar Mahallesi İkizler Sokak üzerinde yalnız başına yaşayan 36 yaşındaki asistan Ayşe Ceren Akay’dan haber alamayan arkadaşları durumu polise bildirdi. Olay yerine gelen ekipler çilingir vasıtasıyla açılan kapı sonrası korkunç manzarayla karşılaştılar. Genç asistanın tuvalette otururken kalp krizi geçirerek hayatını kaybettiği ihtimali üzerine adli tıp uzmanları olay yerine çağrıldı.

Kuvvetli ihtimalle kalp krizi
Bolu'nun Sesi sitesinde yer alan habere göre tuvalette yapılan ilk incelemede asistan Ayşe Ceren Akay’ın kuvvetli ihtimalle kalp krizi geçirdiği kesin teşhisin yapılacak otopsi sonrası ortaya çıkacağı belirlenirken, polis ölüm olayı ile ilgili geniş çaplı araştırma ve soruşturma başlattı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
23
1) Muharrem bayrak (Doktor)
30.04.2019 10:46:18
Değerli kardeşimize Allah’tan rahmet yakınlarına sabır ve başsağlığı diliyorum mekanı cennet olsun ..
People
15
2) Erkan (Uzm)
30.04.2019 07:48:11
Nrş, bir ölümün ardından kimi suçluyorsun sen
People
29
3) ömer hayyam (op.dr)
30.04.2019 00:26:29
bery anevrizma rüptürü gerçekten göz ardı edilmemelidir, pediatri ağır ve zor bir branştır, asistan kabülü esnasında yapılan heyet muayeneleri ciddi kardiyolıjik muayene ve ciddi sss muayenesinide içermelidir, zor branşlara herkes girememelidir....yakınlarına sabır diliyorum...
People
29
4) Garip (Uzm.Dr)
29.04.2019 22:43:14
Hayatın tekrarı yok dönüş yok...nereye bu gidiş nereden geldik nereye bu gidiş ....ya sonrası....kuru bir toprak baharla yeşerdi...ölü toprak canlandı...bunca kainatın mucuzelerini nimetlerini göremedik hakikati öteledik neyi kazandık...Size gerçeği söyleyeyim hiç bir sinsi amacım olmadan, bizim gördüğümüz bildiğimiz sadece bizim duzeyimiz kadar bizim bilebilecegimiz bizim sınırlarımız dahilinde maksimum...herşeyi bilen bu alemi yaratan ne dediyse kitabında emin olun en doğru en anlamlı eninde sonunda anlayacağımız evet böyleymiş herşey buraya variyormuş diyeceğimiz hakikat nihai son apaçık gerçek Kur'an i Kerimde yazılı...Bu kitap insan yazısı insanin tecrübesi bilgisi sonucu yazılmış bir roman hikaye yada ansiklopedi değil...Olmuşu olacağı bilip bizi iyi ve kötüyü tercih ile bize faydası olacağı seçtiğimizde huzur bulacağımiz gerçeği anlatıp tercihi bize bırakarak bizim yararimiza ve zararimiza olacakları haber verip uyanmamizi anlatan hakikatin taa kendisi...bu dediklerim size tuhaf gelebilir anlatabilmiş de değilim çünkü kendimde bu hakikat üzere yaşayamiyorum fakat andolsun ki ideoloji fikir tecrübe ne birikim olursa olsun insanda, en sonunda Kur'an i anlayıp yaşayabilenin idrak edecegi hakikate varacak insanın insanlığın çağların ulaşacağı nokta...uyanın bu emin olun çıkarsiz hakikati haykirmaktir düşünüp gorebilen için herşey ortada...dünyayı elde etsen ne olur hakikatten uzak yaşadıktan sonra ..uyan... Herkesin farkında olmayıp uyuduğu alışılmışın dışındaki apaçık gerçeği görmeye çalış bak evrene bak Kur'an a karşılaştır
People
34
5) ZEYNEP DENİZ (EBE)
29.04.2019 17:36:04
Allah rahmet eylesin..Yıllarca ne emeklerle yetişiyor bu değerli insanlarımız böyle genç ve ani ölümleri çok acı bir kayıp ailesine sabırlar diliyorum..Kabri nurla dolsun inşallah..
People
30
6) Atilla Çayır (Pediatrist)
29.04.2019 17:25:34
İşini severek yapan iyi kalpli bir insandı. Mekanı cennet olsun
Yakınlarına Allah sabır versin
People
23
7) Huseyin (Uzman)
29.04.2019 16:45:42
Allah rahmet eylesin. Cerrahpsada da bir pediatri asistani MI gecirmisti. Cidden zor asistanligi
People
63
8) Wes Studi (Tıp Öğrencisi)
29.04.2019 16:07:34
Vicdanlı 3 - 5 insan dışında , Kimin Umurunda ??

Allah Rahmet Eylesin...
Mekanı Cennet Olsun..
Ailesine ve Sevenlerine Allah Sabır versin...
People
29
9) Cenk (Dr)
29.04.2019 15:55:47
Serebral anevrizma rüptürüdür Valsalvaya bağlı
People
38
10) nrş (dr)
29.04.2019 15:33:44
ADALET İSTİYORUM...DÜZENİ KULLANIP,MİLLETİ UYUTUP KÖŞE DÖNÜP HER PİSLİĞE BULAŞIP,ALENEN ORTADOĞUYU MAHVEDİP ARAP BAHARI ADI KONULAN KATLİAM TİYATROLARINDAN HER PİSLİĞİN MÜSEBBİBİ OLUP HİÇ HESAP VERMEYEN HERKESE KULP TAKIP AŞAĞILAYP,BİR TEPEDE BEN VARIM BANA SÖYLENİRSE HAKARET OLUR DİĞERLERİ KENDİ ARASINDA İDARE ETSİN..ÖLDÜN SÜRÜNSÜN DÜNYASI..ADALET ADALET ADALET...HAK GALİP BATIL ZAİL OLSUN...İYİLER KAZANSIN..HAK YERİNİ BULSUN..CAN YAKAN SEFA SÜREN EDEN ETTİĞİNİ BULARAK...GÖREVİNİ YAPAMAYIP MİLLETİ SIKINTILARDA PERİŞAN KENDİLERİNİ SULTAN YAPANLARA ADALET HESAP SORSUN İSTİYORUM
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
15/11-16/11 4. Diyabet Tedavisi Sempozyumu ENDOKRİNO... ANKA
14/11-17/11 1. Hematoloji Eğitim ve Araştırma Kongresi HEMATOLOJİ ANTA
13/11-17/11 10. Uluslararsı Katılımlı Aile Hekimliği Kongresi - AHEKON 2019 AİLE... ANTA
13/11-17/11 41. Türk Ulusal KBB ve Baş Boyun Cerrahisi Kongresi KULAK-BUR... ANTA
14/11-17/11 Dudak Damak Yarıkları 6. Uluslararası Kongresi ORTOPEDİ... ANTA
14/11-17/11 HIV-AIDS Kongresi 2019 HALK SAĞLIĞI ANTA
16/11-21/11 55. Ulusal Nöroloji Kongresi NÖROLOJİ ANTA