Gündüz belediye başkan yardımcısı gece beyin cerrahı
Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Cengiz Tuncer, sabah belediye başkan yardımcısı gece ise başarılı bir cerrah olarak işlerini aksatmadan sürdürüyor
Gündüz belediye başkan yardımcısı gece beyin cerrahı
27 Temmuz 2019 - İHA

Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Cengiz Tuncer, sabah belediye başkan yardımcısı gece ise başarılı bir cerrah olarak işlerini aksatmadan sürdürüyor.

Düzce Üniversitesi Beyin Cerrahisi Bölümü Öğretim Üyesi ve Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Cengiz Tuncer sabah belediye başkan yardımcılığı gece ise beyin cerrahlığı görevini başarıyla yürütüyor. Özellikle sel bölgesindeki vatandaşların her an yanında olmaya çalışan Tuncer, belediyede ki mesaisinin ardından Düzce Üniversitesi'nde ameliyatlarını yaparak hastalarını iyi etmeye çalışıyor.

Başkan Yardımcısı Tuncer sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda ise "Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın dediği gibi 'Memleket sevdasını anlamayanları, anlamak istemeyenleri, hayal kırıklığına uğratmaya devam edeceğiz' Güne sabahın ilk ışıklarıyla sel bölgesinde vatandaşlarımıza hizmetle başlayıp, gecenin karanlığında hastalarımızı sağlığına kavuşturmak için hizmete devam etmektir bizim memleket sevdamız" dedi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
5
1) Bekir Bezgin (karikatür)
31.07.2019 11:38:41
gerek yok böyle hareketlere.
People
1
2) Ali (Hekim)
30.07.2019 21:54:47
Yakışır meslektaşıma. Doktor her işi becerir. Kıskanmayın
People
1
3) Atay (Doktor)
29.07.2019 14:38:32
Aferin..
People
24
4) HAMİYET CAMUŞCU (HEKİM)
29.07.2019 11:10:46
BEN DE MESAİ SAATİM DIŞINDA BİR BAŞKA HASTANEDE EK ÇALIŞMA YAPMAK İSTİYORUM... ZİRA HEKİMLER DIŞINDA HER DEVLET MEMURU İSTEDİĞİ YERDE ÇALIŞIYOR, ÖĞRETMENLER DERS VERİYOR, TRT VE DEVLET KOROSU HANENEDE VE SAZENDELERİ İSTEDİĞİ YERDE ÇALIŞIYOR, ÖZEL KOROLAR AÇIYOR,ARŞİV MEMURLARI ÖZEL KURSLARA GİDİYOR...HANİ ONLAR YAPMASIN DEMİYORUM, ÇALIŞAN VE ÜRETENE SAYGIM VAR AMA HEKİM OLARAK BEN DE BU HAKLARA SAHİP OLMAK İSTİYORUM, BU BEYİN CERRAHİ ARKADAŞIMIZ DA EMSAL TEŞKİL ETSİN, BU HAKTAN BEN VE BENİM GİBİ İSTİYENLER DE FAYDALANSIN
People
13
5) serdar (dr)
29.07.2019 09:17:27
belediye başkan yardımcılığı yapacak adam mı kalmamış.Başarılı bir cerrahın işine odaklanması vatandaşın hayrına olur
People
6
6) Yasemin (Hekim )
29.07.2019 09:08:14
Bu kadar eğitimli işsiz insan varken, neden kariyeri olan birine ikinci görev verilir? Ben bunu bir türlü anlamıyorum. Doktor Beyden başka bu iş için liyakat ile atanacak başka bir insan yok muydu?
People
3
7) DOĞRUYU HAYKIR KORKMA CESUR OL (nrş uzm)
28.07.2019 23:57:09
nasıl olacak? verimli olurmu? olmaz.SEL NEDENİYLE GEÇİCİ YAPILABİLİR AMA DEVAMLI BÖYLE YAPARIM DENİRSE OLMAZ.hayra engel olmamak lazım,iyi niyet şevk arzu varsa engellememek lazım ama hem dr hem belediye başkanlığı yardımcılığı olmaz.TABİ NİYET ÖNEMLİ.niyet güzelse her iş hayırlıdır.AMA SİYASET ELİ İLE YÜKSELENLERİ GÖRÜNCE İNSAN ARTIK ACABA DİYOR İSTER İSTEMEZ...esasında biz BOZUK SİSTEM ÜZERE HER KONUDA KENDİMİZİ HIRPALIYORUZ.yanlışın üzerine kurulu bir sistemi deneye deneye bedel ödeye ödeye doğruya çevirmeye çalışıyoruz.siyaset olacak ama YAZACAĞIM: HAK HUKUK ADALET DİYORUZ YÜRÜYÜŞLER YAPIYORUZ TAA ANKARAYA KADAR BUNU HAYKIRIYORUZ YA HANİ.o zaman o arkadaşı alacaksın TEPEDEN YUKARDAN KONUŞARAK BAY KEMAL DİYE HİTAP EDEREK KÜÇÜMSEYEREK DEĞİL,GERÇEK MÜSLÜMANA YAKIŞIR İNSAN HALİNLE İNSAN GİBİ MUHATAP OLARAK,gerçekten HAK ADALET İSTİYORMUSUN DÜRÜSTMÜSÜN SORACAĞIZ.VE DİYECEĞİZKİ SİSTEM BOZUK OLUNCA İYİ ŞEYLERDE YAPSAK MUTLAKA BİYERLERDE SORUNLAR OLUYOR GEL BU SİSTEMİ DÜZELTELİM SENİN DEDİĞİN GİBİ HAK ADALET HAKKANİYET HUKUK ÜZERİNE GEL İNŞA EDELİM O ZAMAN.TEMEL SAĞLAM OLSUN.KABUL EDERSE HERKES HAK ÜZERE HÜKMEDİLECEK BİR SİSTEM KURALIM TEKLİFİ SAMİMİ OLARAK SUNULACAK.HAK ÜZERE HÜKMEDİN DİYEN KURAN I KERİM VAR; ALEMLERİN RABBİNİN SÖZÜ: KURAN I KERİM,BAŞTAN ALLAH U TEALA SÖYLEMİŞ HAK İLE HÜKMET YANİ KURAN I KERİM İLE HADİ O ZAMAN UYGULAYALIM SENİN İSTEDİĞİN TAA ANKARAYA KADAR HAYKIRARAK YÜRÜDÜĞÜN İSTEDİĞİN ÖZLEMİNİ DUYDUĞUN EKSİKLİĞİNDEN YAKINDIĞIN HAK HUKUK ADALET OLSUN.ANLAŞIN SOLLU SAĞLI BOŞA BEDEL ÖDEMEYELİM.BİZ İNSANIZ İNSAN,NE KADAR BİRİKİM TECRÜBE ZEKA ÖNGÖRÜ OLSADA BİZ İNSANIZ,YARATILMIŞ İNSAN.BAHŞEDİLEN AKIL, GÜÇ, BASİRET, İLİM SADECE BAHŞEDİLDİĞİ KADAR,OYSA ALEMLERİ YARATAN ALLAH KURAN I KERİMDE SÖYLEMİŞ HAKİKATİ,NEYİ ARIYORUZ NEYİN CURCUNASINDA BOŞA HEBA OLUP BEDELLER ÖDÜYORUZ?YANİ ALEMLERİ YARATAN ALLAH U TEALA NIN SÖZÜ KURAN I KERİMDE BELİRTİLEN HÜKÜMLER DEN İNSAN İNSANLIK İÇİN DAHA HAYIRLI OLABİLECEK BİŞEYİ Mİ KEŞFEDECEK YARATILMIŞ İNSAN?O ZAMAN NİYE DOLANIYORUZ, AYNI ÇUKUR İÇİNDE BEDELLLER ÖDEYE ÖDEYE BOCALIYORUZ? HAKİKAT, HAK AYAN BEYAN ORTADA İKEN?YANİ HAFİFEMİ ALIYORUZ?YOKSA BİZ YARATILMIŞ İNSAN OLARAK ALEMLERİ YARATAN ALLAH IN SÖZÜ OLAN KURAN I KERİMDE BELİRTİLEN DEN DAHA İYİ BİR SİSTEM Mİ BULACAĞIMIZI ZANNEDİYORUZ.EN SONUNDA BEDEL ÖDEYE ÖDEYE ANLAYACAĞIMIZ NOKTA NİHAİ SON ASLOLAN EMİN OLUN HAKİKİ OLARAK İSLAM I ÖZÜMSEMEK HAKİKİ OLARAK TATBİK EDEBİLMEKTİR.BUNUN ÜZERİNE KURULU BİR SİSTEM İLE YAŞAYIP GÖREMEDİĞİMİZ İÇİN BUNU ANLAMAK BUNA İNANMAK ZOR GELEBİLİR,HATTA BAŞKA BÜTÜN HER YOLU ,YÖNTEMİ, YÖNETİMİ ; DENEDİĞİNİZ, DENEDİĞİMİZ HALDE İNSANLIK İÇİN HUZUR GETİRECEK BİR SONUÇ OLMADIĞINI AVRUPA AMERİKA HERYER DAHİL GÖRDÜĞÜMÜZ, TECRÜBE İLE SABİT OLDUĞU HALDE.KURAN I KERİM DEKİ BELİRTİLEN DIŞINDAKİLER, SADECE O OLMADI BU OLSUN,ŞÖYLE OLSUN,BÖYLE OLSUN DİYE DİYE BEDELLER ÖDENE ÖDENE HERKESİN BİŞEKİLDE RAHATSIZ OLACAĞI YADA KENDİNE HAKSIZLIK YAPILDIĞINI DÜŞÜNECEĞİ İNSAN ARAYIŞI İCADI BOZ BOZ YAP YAP BOZ SİSTEM İNŞAALARI VE BEDEL ÖDEMELERDEN İBARET OLACAKTIR.şimdi siz beni rejim elden gidiyor sloganı ile yada bi yafta ile suçlayacak yada bu cumhuriyet düşmanı devlet düşmanı diyeceksiniz bana belki ama tamamen iyi niyetle ülkem milletim insanlık adına burda doğruyu gördüğüm için yazıyorum.BAŞKA HERŞEYİ DENEDİK,NE TERÖR NE KATLİAMLAR,NE ADALETSİZLİKLER,NE İNTİHARLAR,NE DARBELER,NE DÜŞMANLIKLAR,NE SEN BENCİLİK AYRIŞMALAR BİTTİMİ BİTMEDİ.BU BÖYLE DEVAM EDER...HAKİKATİ GÖREMEZ İSEK.BEN HAKİKATİ KURAN I KERİMDE GÖRDÜM VE SİZEDE YAZDIM.FİKRİ OLAN VARSA SÖYLESİN ÜLKEMİZ İNSANLIK İÇİN KONUŞALIM YAZALIM,BİRBİRİMİZİ HEMEN ŞUCU BUCU YAPMAYALIM,BİRBİRİMİZİ YEMEYE ÇALIŞMAYALIM,HEPİMİZİN İNSAN OLDUĞUNU UNUTMADAN ÖNYARGISIZ ÖCÜ GİBİ GÖRMEDEN FİKİRLER KONUŞULSUN,BANA BENİM YANLIŞIM İSPATLANSIN BEN DOĞRUYU BULAYIM,YADA DOĞRUYU UYGULAMAYA ÇALIŞMAKTAN KORKMAYALIM..EMİN OLUN BU YAŞADIKLARIMIZDAN ÖDEDİĞİMİZ BEDELLERDEN ONA BUNA UŞAK OLUP MÜTTEFİK OLUP ORTADOĞUDA ÜLKEMİZDE KAN KATLİAMLAR OLUP SÜSLÜ LAF EBELERİNİN BİZİ UYUTMASINDAN BİRİLERİNE SALTANAT SÜRDÜRÜP HABİRE KENDİ ARAMIZDA ÇATIŞMAKTAN SLOGAN ATIP SEN BENCİ DAVRANMAKTAN HABİRE İÇİMİZDE AYRIŞIP KAVGA VERMEKTEN DAHA KÖTÜSÜ OLAMAZ.denedik gördük,kişilerle bu iş olmaz....o gitsin bu gelsin le olmaz.mesele bu değil çünkü tek başına.
People
6
8) Zeynep Alpman (Memur)
28.07.2019 22:32:50
Memurlara ek iş yapma hakkı verseler ben de ikinci bir iş yapardım Memurlara her şey yasak malesef
People
8
9) Diş (Diş)
28.07.2019 12:14:02
Dis hekimiyim.
Ogretmen ve poliasten az aliyorum. Ya hem devlet hem muayehane yasaĝı kalkmalı ya her seyde oldugu gibi devlet özelden dişten hizmet almalı. Diş tam devletçi komunist diger branslar serbest piyasa ekonomisi. Komik
People
3
10) Garip (Nrş)
28.07.2019 10:56:31
Bizler ana babamızın kendi yemeyip yedirerek okuttuğu insanlarız herkes bu ülkede bir tuğla bir taş koydu camiye okula bu ülke bir anda bu seviyeye gelmedi çalışanı şehitleri bedel odeyenleri tertemiz akinteri eli nasirli helal kazananları ile bu ülke ülke olduruldu.Bu ülke kimsenin babasının çiftliği saltanat yeri değil.İşini yapar maaş alır hesabı gerektiğinde herkes verir.Buna cb i dahil...uyanık iş yapar yaranir biryerden başlar bir yerleri hedefler işini bilir yelkeni rüzgara göre açar niyette olmadan ALLAH rızası için kalbi Selim ile kişisel çıkar ummadan kendini HAKKA adamış iyilik eden iyilikte yarişanlara selam olsun ALLAH razı olsun.Gerisi boşa çalışır boşa yorulur kendini kandırır farkında olmaz.
SON HABERLER
ETİKETLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
28/08-29/08 Çocuklarda Motilite Bozuklukları Sempozyumu ÇOCUK... İSTA
27/08-31/08 20. Ulusal Anatomi Kongresi ANATOMİ İSTA
05/09-08/09 6. DOD Dermatoloji Gündemi DERMATOLOJİ SAKA
12/09-13/09 SCAI Menata Mentor Course-SCAI 2019 KALP VE... İSTA
14/09-14/09 7. Multidisipliner Nöroendokrin Tümör Sempozyumu NÖROLOJİ ANKA
11/09-14/09 World Congress of Perinatal Medicine KADIN... İSTA
12/09-15/09 10. Ulusal Haseki Tıp Kongresi ve 9. Haseki Hemşirelik Sempozyumu HEMŞİRELİ... SAKA