Sağlık Bakanlığı'ndan 'sınır dışı askeri harekat' yazısı: 11 şehirden çok sayıda hekim görevlendirildi
Fırat’ın doğusuna yönelik olası operasyonun hazırlıkları sürerken, Sağlık Bakanlığı aralarında İstanbul, Ankara ve İzmir’in de bulunduğu 11 kentten çok sayıdaki hekimi Urfa ve Mardin’de görevlendirdi
Sağlık Bakanlığı'ndan 'sınır dışı askeri harekat' yazısı: 11 şehirden çok sayıda hekim görevlendirildi
20 Eylül 2019 - Cumhuriyet


Sağlık Bakanlığı’ndan gönderilen yazıda şu ifadeler kullanıldı:

“Şanlıurfa/Mardin İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı sağlık tesisleri emrine Türk Silahlı Kuvvetleri tarafından Suriye bölgesine yapılması planlanan sınır dışı askeri harekat kapsamında sağlık hizmetlerinin yürütülmesi için yapılan organizasyona destek vermek amacıyla resen görevlendirilen personelin, 20/08/2019-20/10/2019 tarihleri arasındaki görevlendirilme onayları ekte gönderilmektedir."

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
10
1) fomai (dr)
26.09.2019 16:20:10
sayın krizantem, ingiltere sınavlarını başarmış orada çalışıyorsun ama aklın burada. aydın sınal gibi. Türkiye'yi bize bırak İngiltere'ye odaklan, orayla bütünleş. işinde ilerle. aklın burada fikrin ingiltere'de olursa arda ve avrupa takımlarına transfer türk futbolcular gibi olursun. hepsinin avrupa ömürleri bir sezon, çoğu da yedek kulubesinde geçti.. artık sen bizi bizi bırak. boris ile bretix ile fish&chips ile ale ile NHS ile ilgilen. forget us
People
2
2) Ahmet Çelik (Dr)
25.09.2019 16:00:15
Mecburi (Hekim) arkadaşım, benim "kim ne maaş alıyorsa alıyor" yazmamdaki kasıt burada (maaş konusunda) bir adaletsizlik ya da eşitsizlik yoktur manasında değildir. Evet böyle bir gerçeklik vardır ancak bu bahsettiğiniz gerçekliğin haberde bahsi geçen konu ile ilgisi yoktur. Konunun paradan ve çalışma geçmişimizden bağımsız bir şekilde ele alınması gerektiğini savunuyorum.
People
4
3) Krizantem (Dr)
25.09.2019 14:39:11
Hasan Akdemir, vallahi bir gruptan, örgütten, partiden, cemaatten beslenemediğimiz hatta köstek gördüğümüz için yurtdışına çıktık. Nerden destek alıyorsak bir söyle Allah aşkına. Yani gizli servis elemanı gibi konuşma. Senin düşüncelerine katılmıyor diye insanları , muallak laflarla zan altında bırakma.
People
37
4) Mecburi (Hekim)
25.09.2019 14:26:37
Ahmet Çelik arkadaş kim ne maaş alıyorsa alıyor ne demek aynı hastanede aynı işi yapan iki hekimden biri 4 bin TL diğeri (askeri veya sözleşmeli) 12 bin TL aylık maaş alıyorsa burada anormallik yok mu? Bu arkadaşlar çok alıyor demiyoruz bizim emekliliğe yansıyan temel maaşımız çok düşük.

Vatan için mecburi hizmet dediler iki kez gittik yıllarca kaldık bir kaç aylığınada olsa istediği ilde “mecburi” hizmet yapan torpilliler gitsin diyoruz.
People
3
5) Ahmet Çelik (Dr)
25.09.2019 14:10:09
Bizim düşmana ihtiyacımız yok. Biz bize yeteriz. Yorumları okuyunca kendimden utandım. Kim ne maaş alıyorsa alıyor. Kim nerede çalışıyorsa çalışıyor. Vatan için görev verilirse yapılır. Tartışmak anlamsız
People
68
6) Hasan Akdemir (Nöroloji Uzmanı)
25.09.2019 11:56:10
1970 li yılların DİYALEKTİĞİYLE, her argümana objektiflikten uzak bir şekilde KIVIRARAK yanıt vermeyi düstur edinmiş insanların halen olduğunu görmek benim gibi tarih aşığı birisini biraz sevindirdi. Allah'tan Medimagazin'de yorumların silinmesi veya değiştirilmesi gibi bir durum yok da aklı selim herkes kimin ne demek istediğini anladığı gibi kimin nereden beslendiğini de görmüş oluyor. Ben özel hastanede halkımdan kazandıklarımla geçiniyorum, anlayanlara selam olsun.
People
4
7) Krizantem (Dr)
25.09.2019 01:26:19
Hasan Akdemir, reklamlar için teşekkür ederiz. Irak’a girmediysek iktidar partisi mensubu aklıbaşında birkaç milletvekilinin red oyu vermeleri sebebiyle girmedik. Sanıyorum üç oy ile falan kurtulduk. Allah razı olsun, kendi aklı ile düşünen onurlu insanlardan, yoksa o bataklıkta yok olmuştuk. Amerika taliban’ı da el kaideyi de ışid’i de kendi yarattı. Oradaki çıkarkarı için ortadoğuyu kana buladı. Gelmeseydi, askeri de ölmeseydi. Bizim durumumuzla o aynı değil. Otobüs şoförü LTBG olsa yine böyle söyler miydin demişsiniz. Söylerdim tabii. Babam olsa orda döverdim. Bu kadar. Dincinin karşıtı mıdır LGBT, onu da sorayım. LGBT grubuna dahil bir insan Allah inancına, dine sahip olamaz mı? Dincinin zıttı başka birşey olur da LTBG olmaz. Orda anlaşalım. Açık söyleyeyim ben heteroseksüel olmaktan memnunum. Ama insan bu. Öyle hissediyorsa ne yapsın? Onları kucaklamak , toplum içinde alınteri ile, legal işlerde çalışarak ekmek kazanmalarını temin etmek lazım, bu devletin görevidir. Ha bana sorarsan ben LGBT değilim, olmak istemem, ama olana da bana ve karşımdaki insanın onuruna yakışır şekilde davranırım. Şimdi, sizin bilinçaltınıza bu LGBT DİNSİZ olarak işlemiş. Bu söylediklerinizden bu çıkıyor. Ateist deseniz olurdu belki de, LGBT dincinin zıttı değil, tuhaf kaçmış. Neyse bu sizin bilinçaltınız...
Savaş alet edevatının methiyesini dizmişiniz buralara. Bilmem. İlgikenmiyorum. Normal ülkelerde sıradan insan genelkurmay başkanının adını bilmez, s400 bilmez, f16 ne bilmez. Vatız, koral, sapan ne umrumda değil. Asker bilsin. Ama siyasetçi o kadar iyi oksun ki asker bilsin ama kullanmak zorunda da kalmasın o alet edavatı. Kuzey Kore veya İran nükleer silahı kullanmak içşn yapmıyor, kendini kollamak ve savunma için yapıyor. Ben de silah milah bilmek istemiyorum. Abd nüfusu 400 milyon , Irak’ta telef edilmiş amerikan askeri 4000. Orana bakmak lazım. Şimdi googleladım baktım, sırf temmuz 2015-2017 arası 1212 güvenlik görevlisi şehit olmuş, 555 vatandaş patlamalarda şehit olmuş. 80 milyonluk ülkede 2 senede , savaş yokken olanlar bunlar. Yani bana maval okuma, iha veya tüfek top anlatma.
Son olarak, o otobüsteki kolları kopmuş,3 yaşındaki çocuğunun gözleri önünde bol dinli ahlaksız adamdan dayak yedi ya gazi, benim zaten insanımızdan o gün umudum bitti. Gördüğün gibi aklımdan çıkmıyor, hala üzülüyorum. Orada o adamı Allah yarattı demeyip bir güzel (!) döven bir kişi çıkmadı ya, benim Türk insanıyla gönül bağım zarar gördü. Sen hala işin dinci kısmındasın. Din savunacam diye olayın vahametini görememişsin.
People
43
8) dr.mikro (hekim)
24.09.2019 23:41:50
Sayın Dd(Domtor) hiç muayenehanem olmadı bağım bahçem yatım jipim yok.Her iki mecburi hizmetimi de 6.bölgede yaptım.17 yıllık uzman hekimim 4.064,32 TL kuruşu kuruşuna Eylül 2019 maaşım. Emekliliğe yansıyan maaş bu.Bulunduğum hastanede PDC fazlası olduğumuz için (ben 6.bölgede mecburi hizmet yaptım benim 26000 puanla kurum içi atamada geldiğim hastaneye torpilli arkadaş PDC fazlası olarak ''mecburi'' hizmete geldi) maksimum 1000-1500 TL arası döner alabiliyoruz. İnsanları asker kaçağı falan diye nitelendireceğine sende maaşını yazda öğrenelim.

Habere konu olan göreve askeri doktorların yetmediği yerde ise mecburi dahil hiç 6.bölge görmemiş hekimlerin gitmesinden daha doğal ne olabilir...
People
9
9) Dd (Domtor)
24.09.2019 14:43:31
Yıllarca arazide doktorluk yaptık, hiç muayenehanem olmadı, asker ve ailelerine baktık. Sadece rütbe maaşı aldık ve askerlik yaptık. Biz arazide iken devlet hastanesine gidip muayene açan ve para kazanan tiplere ne demeli? Vatanını çok seven kaç doktor askere geldi. Hepsi parayı bastırıp kaçtı, ben askeri doktor idim, devket hastanesinde çalışmaya da meraklı değildim. Bir karaname ile hayatlarımız değişti. Bizim yaşadıklaeımızı anlamayan.... yorum yapıyor aynı koşullarda geri alsınlar biz gene göreve gideriz. Sanki bütün bjnlara askeri doktorlar neden olmuş gibi,.... Ben 2011 yılından buyana sağlık tazminatı alıyorum, bağım bahçem, yatlarım, jipim yok... Hayırlı işler dilerim. Önce vatanınızı sevinde askerliğe gelin askerlerimize bakın... Para verip kaçmayın.. Laf çok ama...
People
29
10) Hasan Akdemir (Nöroloji Uzmanı)
23.09.2019 18:08:07
Sayın Krizantem :
ABD nin kitle imha silahı var diye uydurduğu yalanlarla girdiği IRAK'da ölen asker sayısı , 4 bin 747. Posttravmatik Stres Bozukluğu nedeniyle Irak'dan dönen ve tabiri caizse kafayı yemiş asker sayısının rakamlarını bile telaffuz edemiyorlar.
İngiltere'nin Irak da ölen asker sayısı 179 . Hani siz İngiltere'de yaşadığınız için yazayım dedim. Bu arada; ne ABD, ne de İngiltere'nin direk olarak Irak ile direk kendilerine yönelik bir tehdit nedeniyle savaş ilanı durumu yok.
Dünyanın en büyük askeri gücü olan ABD , rahmetli Atatürk'ün “Zafer süngünün ucundadır” sözünün gerçekliğine uygun olarak onca bomba döküp, elektronik-ekonomik harp uyguladığı yerlere ( Afganistan, Irak gibi ) mecburen askerlerini soktu. Şimdi de kendi kurdurduğu Taliban gibi ellerinde doğru düzgün silah bile olmayan terör örgütüyle BARIŞ masasına oturmak zorunda kaldı, çünkü postallarının değmediği yerde hükmünün olmadığını gördü. Eskilerin tabiriyle ,” Ferman padişahınsa, dağlar bizimdir”.
Son dönemlerde Türkiye'nin üretmiş olduğu ve çoğu savaş makinası süper devletlerde bile olmayan savunma-saldırı araçlarından bir kaç örnek olsun diye Koral , Vatoz, Sapan, duvar arkasını gösteren tek kişilik radar sistemlerine bakmanızı öneririm. Memleket FETÖ kıskacından henüz kurtulmadan bu kadar hızlı ilerleme gösterdi ki dünyanın bir numaralı silah üreticisi ABD, yerli piyade tüfeğimizin planlarını aşırmak için MKE müdürüne rüşvet verirken yakalandı.
Türkiye Irak savaşına onca zorlamaya-tehditlere rağmen girmedi. Bu devletin kurumları, hükümet kim olursa olsun, canına tak demeden kan döktürmediği gibi evlatlarına da sahip çıkar. En son 15 Temmuz'da ölenleri şehit, yaralananları gazi kabul eden yasa da bunun örneği.
Bir iki tane ... absürd davranışlar gösterdi diye genelleme yapmak bilim insanına uygun davranış değil. Bu durum daha çok duygusal patlamaya benziyor. O gaziye haketmediği davranışı yapan şoför, sizin tabirinizle dinci değil de, LTBG gurubundan birisi olsaydı bütün LTBGler vatan haini damgası mı yiyecekti ?
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori