Sağlık Bakanlığı yeni logosu açıklandı
Sağlık Bakanlığı için kullanılacak olan yeni logo belirlendi
Sağlık Bakanlığı yeni logosu açıklandı
25 Aralık 2018 -

Sağlık Bakanlığından yapılan açıklamada hem Bakanlığın logosu hem de kurumsal kimlik kılavuzu paylaşıldı. Logo ve kurumsal kimlik çalışmaları Cumhurbaşkanlığı tarafından yapıldığı bilgisi paylaşılan açıklamada ; "Önceden hazırlanmış olan görsel basılı materyallerde yer alan eski logo değiştirilmeyecek, bununla beraber kullanıma konan yeni logo, hazırlanacak her türlü yeni görsel basılı ve dijital tasarımlarda, kılavuzda belirtilen standartlar çerçevesinde kullanılacaktır" bilgisi kaydedildi. 

Cumhurbaşkanlığı logosu gibi 16 yıldızın yer aldığı logoda kırmızı beyaz renkleri kullanıldı. 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
7
1) tayfun (dr)
05.01.2019 22:48:45
Çok elzem birşey di sanki logo ,boş işler.İsraf yine milletin üstüne kaldı, bu kadar enflasyon yüzde 50 lerde iken...
People
9
2) ahmet (dr)
04.01.2019 14:55:23
Bunlarla uğraşacak kadar bakanlığın vakti var demekki!! O kadar personelin sorunları,özlük hakları,maaşlar vs sorunları varken....
People
11
3) yardımcı amele ( (sağlık amelesi))
28.12.2018 15:58:05
ben bu sembolü antik yunanda ticaret tanrısı diye biliyorum.
gerçekten merak ediyorum sağlık bakanlığı sağlıkla ilgili ticarete mi atılacakta logo bunun için mi seçildi?
ilerleyen günlerde anlarız.
eğer öyleyse zaten elime geçen üç kuruş para maazallah
zeki mürende bizi görür inşallah..



People
13
4) ömer hayyam (op.dr)
28.12.2018 10:14:07
yıldızların sayısı sanırsam türk devletlerini simgeliyor, göktürk, uygur, altınordu, hun... devletlerinin sağlık bakanlığı diye bir yapılanması yoktu sanırsam...1 bildiğim osmanlı kızılayı = hilali ahmer, birde türkiye cumhuriyeti kızılayı, 2 den fazla yıldız olması saçma olmuş... en azından yılanlar iki tane.... adamlar 16 yılan sprali yapabilirdi... demi...
People
27
5) israfi (dr)
27.12.2018 16:06:39
bakanlıkta her şey mükemmel eksik olan logoydu.şimdi tamamlandı.hem tasarruf deniyor hem de dünya kadar masraf: tabela, antetli kağıt,bayrak, ambulans ve diğer arabaların kaplanması. hastanelerde çarşaflar vs dünya kadar para.daha en ilkini niye değiştirdi. sanırım bir recep akdağ filmiydi. şimdi niye değişti.ikisi de aynı partinin bakanı. yazık günah bunca masraf. bir sonra ki bakan da bunu değiştirise ne olacak. çok resmi, çok ciddi. yıldızlı yılanlı cancanlı logo. çağdaş tasarımda logo karmaşık olmaz. basit olur. basımı kolay olur, akılda kalıcı olur.
People
16
6) Onur demir (Dr)
26.12.2018 23:12:06
Hepimiz ayni gemideyiz, fedakarlik yapmak gerekir derken kaynaklari bu sekilde kullanmak cok sacma. Yuzbinlerce tabela degisimi demek bu. Her saglik kurulusundan her araca ve ambulansa. Ulke ekonomik saldirilar altindayken bu masrafa gerek var midir?
People
7
7) ahmet can (saglık idarecesi)
26.12.2018 12:05:58
Bakanlıklar cumhurbaskanına baglandı. Logoyla da tamamlanmış oldu. logolar şık bence.
People
8
8) HÖ (uzm dr)
26.12.2018 09:39:56
çok iyi olmuş.. diğerinde halay havası vardı.. tıpla uyumsuzdu
People
9
9) rebiye (ev hanımı)
26.12.2018 00:48:19
ya sağlık b. logodan önce bak sozleşmelı alımı yaptılar bır suru cocugu heveslendırdıler şimdi 3 gyn kaldı.cocukların 4b geçiş yok dıye bu çocukları az maaş vok işle zavalılığa magkum ettiler kadroda yok ailerınden uzak pisikoljılerı tukenmış durumda uvey evlattan sayıyolar 3 gun kaldı sozleşme yenıden imzalamaya Saglık B. logo pesinde .sizlerın yaptıgı vefasızlığı cocuklarımıza kral nemrut yapmadı .yalandan bır yasaya tutunmuslar 1 yıl üzerınden gececek dıye sanki Ayeti kerimede .değiştirilemez diye kılları kıpırdamıyor vallahı dinden çıkarırlar bjnlar insanı yazık vallahi yazık Saglık B. halen akım varmı yokmu dıye acıklamıyor cocuklara .
People
8
10) Tankut (Sağlık bakanı)
25.12.2018 22:08:22
Ya neden hep yılanlar mılanlar atlar eşekler var. Daha insancıl birşey yok mu?? İnsanların kendilerinden daha üstün sembolleri benimsemeleri gerekirken neden böyle en pis hayvanlar seçiliyor?
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori